Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring? Min sønn på tre har det, men er usikker på når det er for trangt... Den er ganske liten også, kan det ha en sammenheng? At den ikke kommer ut liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde også sønnen min hadde det. Gjorde vondt når han bare trakk den bitte litt tilbake også. Ble sendt til noe spesialist greier på sykehuset. Han mente det ikke skulle være noe problem. Og at masse "sånt" ordna seg når de ble i syv års alderen, fikk jeg beskjed om da....

Men forsikkerthets skyld så kan du ta han med på helsestasjonen el. fast legen. Lykke til!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei. Sønnen min på 3 år har også veldig trang forhud. Jeg la ikke spesielt merke til det til å begynne med, for man skal jo ikke dra tilbake for å vaske når de er så små. Og siden han er min først hadde jeg ingen erfaring. Men det var mammaen min som sa at hun syntes den så veldig trang ut, og at jeg kanskje burde få en lege til å se på det. Det gjorde jeg, og hun sendte meg til en barnelege. Han sa at det var veldig trangt, men at så lenge han fikk tisset ordentlig og det ikke var noen synlige tegn til infeksjoner der så skulle jeg bare observere det. Men selv om at alt var ok ville de ha han igjen hvert år for å følge med på det.

Barnelegen snakket også om strålen var skjev når sønnen min tisset, eller om tuppen på penisen lioksom ble litt oppblåst (litt som en ballong). Så du kan jo kanskje prøve å se etter om det.

Sønnen min har også en ganske liten penis, og mannen min lurte også på det sammen som deg - og den trange forhuden var en årsak til at den var så liten. Men barnelegen sa at dette ikke var tilfellet, og at dette overhodet ikke var noe vi skulle tenke på.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg aner ikke om vår sønn på to år har trang forhud, har aldri dratt den tilbake.Ditt spørsmål satte med på tanken. Men jeg vet den er veldig liten, og jeg lurer på når den vokser seg større. Siden du sier liten, hva mener du da i cm.?Sønnen vår har liksom innovertiss, den forsvinner inn i huden, og det blir bare hudfolder igjen utenfor i en bitteliten tupp. Noen andre som har vært borti det, og kan dele sine erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...