Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Hvordan oppførte de små seg når dere ble gravide igjen? Sluttet de å ta puppen? Vi prøver på en til men jeg vil jo ikke slutte å amme heeelt ennå
Tommage♀♂ Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Jeg ble gravid da frøkna var 7 mnd, og fortsatte å amme til hun var nesten 11 mnd. Hadde storeplaner om å tandemamme, men brystene ble så såre at jeg ga det opp, hehe=p Hun reagerte ikke på noe som helst vis på at mamma var gravid. Eneste jeg er lei meg for er at bekkenet gikk ned for telling ganske tidlig, og det første til at jeg ikke kunne ta meg av henne slik jeg gjerne ville=(
tre små... Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 var ikke noe problem her.. ammett i flere månder etter jeg ble gravid med nr 2:)
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Så godt å høre! Takk og takk:) Ble nemlig litt "skeptisk" da lillemor har vært usedvanlig vanskelig på "puppefronten" i dag og jeg plutselig har lagt på meg masse til tross for uendret livsstil... (Altså MASSE siden torsdag:p hehe)
Joikaboll@ Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Mini sluttet å legge på seg og la ikke på seg et gram fra 3 mnd til nesten 5 mnd, var da jeg fant ut at jeg var gravid igjen. Så da blei det flaske på han. Minsten i magen sugde all næring ut av meg.
SnupsaTupsa Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Mi nekta å ta puppen nesten med en gang! da var hun ca 6 1/2 mnd, så det var bare dager etter el! oppdaget selv at melka plutselig så ut som råmelk igjen. Prøvde også å pumpe, men nekta. så da ble det mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå