tezzie Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Er allergisk mot epler, pærer, og kiwi. Tenkte å prøve kuren til hva skjer`a bagera. Hva slags frukt metter bortsett fra de over og banan..
mammmamia ** Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Jeg elsker mango, ananas og druer, særlig de to første :-)
Twig Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Du kan spise appelsin? Jeg spiser epler, appelsiner og bananer..
tezzie Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2007 Appelsiner kan jeg spise. Diverse meloner og sånn. Druer har jeg hørt ikke er så sunt, mye fruktsukker, så det hadde jeg tenkt til å styre unna. Blir visst melon og appelsin på meg hehe.. Elsker tomater da, det kan vel gå som frukt?? Eller er det forbeholdt bare dag 2?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Epler, pærer, bananer, kiwi, mango, ananas, fersken, jordbær, bjørnebær, blåbær, druer, melon... kommer ikke på fler i farta. Du kan blande en eller flere frukt og bærtyper i en kjøkkenmaskin (akkurat som smoothies) - men ikke tilsett verken sukker, melk, juice, yoghurt eller noe annet. Hell i glass og spis med skje - det metter og er veldig sunt og godt, spesielt på varme sommerdager!! Du kjenner etterhvert hva du kan blande og ikke blande - prøv deg frem, det er gøy!
tezzie Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/9501637
tezzie Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. juni 2007 Det var kjempelurt. Er sikkert skikkelig godt også ) Da sal jeg prøve det )
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Spiser alt mulig rart.. Handler en del i en sånn frukt og grønt handel og der er det mye spennende. Gidder ikke skrive noen lang liste nå, men gå inn på f.eks. frukt.no der er det mye spennende.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 Om du vil ha litt tynnere konsistens kan du ha i litt vann eller juice.. :-) Pleier å lage litt tynn smoothie til småen her, det er supert, så får han i seg litt væske på varme dager også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå