Gå til innhold

Hva slags frukt spiser du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er allergisk mot epler, pærer, og kiwi. Tenkte å prøve kuren til hva skjer`a bagera. Hva slags frukt metter bortsett fra de over og banan..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker mango, ananas og druer, særlig de to første :-)

Skrevet

Mango er veldig godt!

Skrevet

Du kan spise appelsin? :)

Jeg spiser epler, appelsiner og bananer..

Skrevet

Appelsiner kan jeg spise. Diverse meloner og sånn. Druer har jeg hørt ikke er så sunt, mye fruktsukker, så det hadde jeg tenkt til å styre unna. Blir visst melon og appelsin på meg hehe.. Elsker tomater da, det kan vel gå som frukt?? Eller er det forbeholdt bare dag 2?

Skrevet

Hva går denne kuren ut på?

Skrevet

Epler, pærer, bananer, kiwi, mango, ananas, fersken, jordbær, bjørnebær, blåbær, druer, melon... kommer ikke på fler i farta.

Du kan blande en eller flere frukt og bærtyper i en kjøkkenmaskin (akkurat som smoothies) - men ikke tilsett verken sukker, melk, juice, yoghurt eller noe annet. Hell i glass og spis med skje - det metter og er veldig sunt og godt, spesielt på varme sommerdager!! Du kjenner etterhvert hva du kan blande og ikke blande - prøv deg frem, det er gøy!

Skrevet

Det var kjempelurt. Er sikkert skikkelig godt også :o) Da sal jeg prøve det :o)

Skrevet

Spiser alt mulig rart..

Handler en del i en sånn frukt og grønt handel og der er det mye spennende.

Gidder ikke skrive noen lang liste nå, men gå inn på f.eks. frukt.no der er det mye spennende.

Skrevet

Om du vil ha litt tynnere konsistens kan du ha i litt vann eller juice.. :-)

Pleier å lage litt tynn smoothie til småen her, det er supert, så får han i seg litt væske på varme dager også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...