Termin1106 Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har hatt så utrolig tørre hender, spesielt da eldstemann hadde MYE bleieskift. Ble mye vasking av hendene mine med såpe. Nå som jeg er på slutten av svangerskapet med nr 2 og jeg er MYE på do har problemet oppstått igjen, dvs...jeg har løst det denne gangen...og dette skal jeg aldri slutte med. Bruks BodyLotion som såpe i steden for. Decubal Body Lotion som man kjøper på apoteket er helt fantastisk. Jeg så på hjemmesiden deres, og der stod det ingenting på siden om at den kunne brukes som "såpe", men hun på apoteket sa at den var super som det. Stemmer 100 %. http://www.decubal.no/mxcms.aspx?itemId=162 Ville bare dele med dere, for jeg er så glad jeg slipper disse knusktørre hendene.
Marolla Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Bruker hudkrem med carbamid. Den er helt fantastisk!
Termin1106 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2007 Jeg synes det er så genialt at jeg ikke trenger smøre meg med krem...for det er alltid litt "ventetid" etterpå før jeg kan gjøre ting. Men hvis jeg får problemer igjen skal jeg teste carbamid. Takk for tipset
Junijente07- Junigutt10 Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Hei! Prøv sebamed stellekrem til barn. Den selger vi masse av til "håndtverkere" som slitter med tørre hender! Har fått mange gode tilbakemeldinger. Bare et lite tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå