Kose-KU Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Hva er argumentene for at det er farlig? Hvor har dere fått vite det? Ble i tvil om jeg kan smøre min lille på 6 mnd nå.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Har ikke hørt om det før jeg leste om det her inne for 1-2 uker siden, men mener noen nevnte da at det var div stoffer i kremen som ikke var bra for babyhuden. men så mener jeg å ha sett babyline med solkrem og hvis det stemmer kommer jeg til å kjøpe en slik. Selv om mini ikke kommer til å være i direkte sol uansett...
mammmamia ** Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Ja, det går på at det er masse kjemikalier i de fleste solkremene som små babyers hud IKKE har godt av å bli utsatt for daglig over en lang periode..! Men Babyline sin har ingen slike stoffer, og kan fint brukes.. :-) Jeg smører snuppa mi litt uansett, for det er stråler i skyggen også..!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Alle solkremer inneholder masse kjemikalier, men noen er mindre ille ja..
mammmamia ** Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Babyline sin inneholder ingen skadelige stoffer, se på Grønn Hverdag sin omtale av den :-)
vekt85 Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 I sist "Foreldre og barn" hadde de solkrem test, og der kom Babyline sin dårlig ut pga. dårlig UV-beskyttelse.
selma07 og engel Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Den hadde 70% av enten uva el uvb og 90 % av det andre etter tre timer.. Og da kan man vel smøre litt oftere heller tenker jeg. Jeg har hørt om de som har brukt den som vant den testen, og babyene har blitt fulle av utseltt... Så bruker heller babyline sin og smører oftere!!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 vi fikk beskjed om at babyer skal også smøres med solkrem, og skal skjærmes for solen så godtdet lar seg gjøre, med klær og skygge. vi fikk også et eget skriv omdette fra hs. har selv kjøptVichy solkrem uten parfyme på apoteket med solfaktor 30 som var den de andbefalte mest for babyen.apoteket altså.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Man hører så mye forskjellig. Jeg velger å bruke solkrem. Vi har Eucerins junior solkrem med noen spesielle mikropigmenter fra apoteket, den skulle visst være bra.
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Vi skal til Texas da tullemor er ca 3 mnd. Vi skal være der i 3 uker. MÅ bruke solkrem på den hvite ubrukte huden. Har kjøpt Babyline sin med 25 faktor. Smøre ofte og ha henne i skyggen er det vi skal praktisere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå