ana baroma Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Mannen min ble sjekka opp av ei dame (på en fest) etter at han hadde fortalt om at han hadde samboer og en liten på vei... Jeg satt barnevakt til sønnen han har fra før (dette visste hun godt) - og ENDA ville hun ha han med seg på både det ene og det andre. Hva er det som feiler folk?? Nå er vel ikke samboern typen til å kaste seg over andre damer for så å krype hjem i dobbeltsenga, så han stakk hjem, han:) Huff, ikke er jeg spesielt sjalu av meg heller, men den dama skulle jeg gjerne ha snakka litt med!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Noen kvinnfolk skulle man gjene dratt litt i håret. Skjønner ikke hva som er attraktivt med andres menn..må være noe med konkurranseinstinktet
fleXibel Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Huff.. du var iallefall heldig som har en snill mann som kom hjem.. Xen min og jeg var på fest hos venner som bodde i huset ved siden av han, der var det ei som jeg ikke hadde møtt før.. Plutselig ble min x og hun borte..kameraten vår prøvde å hinte om at det var noe som stemte..jeg lette over hele huset, hverken xen eller hun var å se.. for å gjøre lang historie kort..da jeg endelig fant min x (og hun i nærheten ute)så ble det diskusjoner..han sendte meg hjem i den tro om at jeg hadde ødelagt festen for han.. han fulgte meg hjem og gikk så tilbake til festen.. og hadde sex med den dama. mens jeg sov i nabohuset.(dette fikk jeg ikke vite før 3.5 år senere, 9mnd etter jeg hadde gått fra xen) Jeg spurte han hvorfor han gjorde dette og han svarte at han var så full at han ikke visste hva han gjorde...brukte dere kondom spurte jeg så...ja svarte han...... han må nok ha visst hva han gjorde siden han var våken nok til å få på seg en dong......og dessuten da jeg fant de ute sa han at han hadde vært ute for å spy slik at han ble klarere i hodet... så... dumme meg..
ana baroma Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2007 Huff:( Drittstøvel han der, godt du er kvitt han! Forøvrig er mannen min snill, men det er mer på generellt plan. At han kom hjem når ting ble som de ble er jo egentlig bare det minste man må kunne kreve, hehe. Jeg aner ikke hvorfor noen bare må prøve seg på andres partnere, men jeg tror heldigvis at vi har et noenlunde likt syn på hvor grensen går. Og derfor kan jeg tillate at han stikker på fest med andre jenter uten meg. Og omvendt så klart:)
fleXibel Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Han virker snill og til å stole på Sånne damer må ha et problem, de som bevisst går etter de som er opptatte.... nei,, ikke alt er like lett å skjønne....
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Godt du har en fornuftig mann da ihvertfall :-) Nei, jeg vet ikke hva som feiler folk.. Syntes det er leit når folk gjør sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå