*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Kjempefint bilde!! ;-))) Du har jo hatt en kjempefin gravidmage hele veien da!! skal bli deilig å bli ferdig på onsdag tenker jeg;-)) hvordan er det med storebror nå da? begynner å bli utålmodig han og nå vel....... masse lykke til med fødsel!!!!! lov å send meld. hvordan ting går da :-))))
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2007 Joda, går bra her.. Litt sliten etter dagen, når man ikke vet noe, så girer man seg veldig opp.. Men i morgen skal jeg bare slappe av og lade batteriene før onsdagen.. Storebror hadde håpet vi kom hjem med baby i dag, så han var litt sur, men det går nok fort over ja.. Skal selvfølgelig si ifra når det er over.. Spent på hva det blir ja..
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 såååååå fin mage...nå er den stor å da..men du er så fin atte=)=) lykke til..
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 Tusen takk.. Blir nok verre når hengemagen kommer fram etter at alt som fyller opp nå er borte.. Hehe Blir utrolig spennende i morgen, håper jeg er heldig og ikke bruker så altfor lang tid, ellers setter de egentlig av 3 dager til igangsetting.. Satser på 1 dag..
mamma til 2 små:=) Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Å så fine bilder:=) Kjempe søtt det når sønnen min kysser magen hehe... Lykke til:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå