krepsen75 Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Er gravid i 6. uke, men har så godt som INGEN symptomer! Ikke kvalm, ikke spesielt trøtt, ikke pica,... bare mensen som ikke er kommet, pluss at jeg testet positivt da. Flere som har det sånn? har inntrykk av at nesten alle har noe, i hvertfall er LITT kvalme...?
mimmi73 Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 kvalmen eller andre plager kan komme de nærmeste ukene.eller kanskje du er heldig og er "frisk"
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Jeg følte meg ikke særlig gravid før jeg hadde vært på UL i uke 16 og sett det med egne øyne.. Forrige svangerskap var det motsatt, skikkelig kvalm..
velsignet med to Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Jeg hadde det også slik de første ukene, frem til ca uke 9. Det eneste jeg hadde før det var at det var veldig godt med knekkebrød med smør på Men her har symptomene kommet for fullt etter det!
Tropiskjuice Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 hei..jeg er 8uker på vei og er bare trøtt.. ikke kvalm eller noe sånt.begynner og merke det i puppene nå..men var helt fin for et par uker siden. der du er nå=) gratulerer med spire imagen=) håper dette blir et kvalme fritt svangerskap.. håper det for deg og=)
krepsen75 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2007 Takk skal dere ha! Godt å høre andre som har det likt. Regner m at symptomene kommer etterhvert........ er forresten megatrøtt idag og har kjent litt mensmurring i magen. Men ellers er alt ok. Jeg er så GLAD for å være gravid!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå