Gå til innhold

Hva ha på bitteliten baby nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 7 uker og har i dag hatt på kortarmet body og uten lue i vogna... Det er vel greit det? Eller MÅ dem ha lue på selv om de ligger i vogna der det ikke er trekk?

Er litt usikker jeg, skulle ikke tro jeg hadde ei fra før:-) Men hu var eldre på sommeren (født i nov)...

Hadde blitt kjempeglad hvis noen kan fortelle hva dere hva dere gjorde med så små bebbiser og varme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke trekker eller babisen får sol på seg så er det vel ok uten lue...

Skrevet

jenta mi er 8 uker og hun hadde på seg kortarma body og ingen lue i vogna.. da var hun passe varm..

Skrevet

Husker jeg syntes det var vanskelig å bestemme hvor mye lillegutt skulle ha på seg.

Jeg hadde ikke på han noe lue da han lå i vogna, uten trekk.

Husker at det beste stedet for å sjekke hvor varme de er, er i nakken.

Skrevet

Det trekker minimalt nede i vogna så det hadde eg tulla mi i bare korterma body i fjor. Ho låg da på skinn og eg hadde eit helseteppe med hvis eg følte at ho trengte det. Greit å ha hvis det skulle bli litt kjøligare.

Eg bruka ikkje lue på tulla mi så lenge ho låg i vogna, nåt eg tok ho opp så prøva eg å ha lue på ho men alt var jo for stort!! hehe ho var jammen lita og nå er ho snart 1år og går snart!!! Hjelp!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Poden på 9 uker hadde sånn kortermet shorts-body og ingen lue. Er ikke trekken en bør ha lue for, det er for sola. Øreverk kommer av bakterier=)

Skrevet

Snulla her er bare en uke, men hun ligger i langermet body (hun blir fort kald neserst på armene og på hendene selv om hun er kokvarm ellers).

Men uten lue. Trenger ikke det nedi vogna.

Storebror er født vinterstid, så dette er nytt for oss også, men føler egentlig at det bare er å prøve seg litt frem..

Man kjenner jo om babyen er varm eller kald på huden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...