Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Hva slags mål er det på vogna når den er sammenslått? Vil gjerne ha mer plass i bilen enn bare en vogn..
mammmamia ** Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Den er ca 1 m lang hvertfall :-) Får fint plass i vår ikke-stasjonsvogn, siden den blir så flat er det massevis av plass :-)
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 supert,takk for svar! er du fornøyd med vogna forresten? ser plutselig så mange fine vogner,men er jo dyrt,så må liksom velge den rette... jenta mi er 4 mnd,men ser at kombivogna kommer til å være for liten snart
mammmamia ** Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 JA! Kan ikke få fullrost den nok..! Kjøpte den da snuppa var 5 mnd og kjøpte ikke bag fordi jeg trodde den var så knøttliten...angrer nå..! 2007-bagen er stor og romslig, faktisk 4 cm bredere enn Simo og Brio sine kombibager, og er kjempelun og god..! Jeg har to barn og har prøvd mange vogner før jeg havnet på denne rett før jul - kommer aldri til å selge den..! Er den desidert beste vogna jeg har hatt hittil, både når det gjelder trillecomfort for meg og når det gjelder liggecomfort for snuppa..! Hun har aldri likt å sove i vogn - før vi fikk denne..! Liggestillingen er ikke helt flat, men allikevel ergonomisk riktig, så hun har sovet mange timer i denne og ligger så lunt og godt :-)
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 tror du overbeviste meg nå ja. jeg kan jo kjøpe bag ved en senere anledning,om det passer seg slik. ja,jeg så at ryggen ikke gikk helt flatt,men tror ikke det blir noe problem,da får ho jo kanskje sett litt mer,blitt så forferdelig nyskjerrig. åååå,nå gleder jeg meg!! haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå