sprellemor Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Jeg holder på å bli gal! Hva er det hun driver med? Tester hun hvor langt hun kan pushe mor, eller? Idag har hun vært grinete hele tiden (nesten) mens vi var hjemme. Var ute laaaaang tur i vogn og da var alt fint, men med en gang vi kommer hjem er det sutre sutre sutre. Jeg blir sprø og temmelig utslitt... Er dette en fase? Si ja!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 JA!!!! Kjenner meg så godt igjen... Snuppa var sånn i 2 uker hun - så plutselig var hun den "gamle" jenta mi igjen - da så jeg den: Hennes første jeksel... Stakkars liten - det har nok vært vondt ja, ikke rart hun sutret!! Kanskje jenta di får sin første jeksel? Det skal visst være vondt ja... Jenta mi fikk sin første jeksel 14,5 mnd gammel!!! Hun er nå 16 mnd =)
sprellemor Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2007 Å takk og lov for det. Hun er 13 mnder. Har lurt litt på om det skulle komme noen nye tenner, ja. Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet. Takk takk. :-)
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Snuppa på 14 mnd har også vært sånn de siste to-tre ukene, jeg har vært kjempe fortvilet og ikke forstått hva som har vært galt. Men i går så så jeg det når hun gråt, hun får nå 2 jeksler og 3 vanlige tenner samtidig stakkars! Har ikke vært spor til dette før i går men nå er de nesten helt ute allerede..
sprellemor Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 Uff. stakkars de små jentene våre. Og jeg som har lurt på om det var trass, og blitt litt oppgitt på henne. Greit å vite hva det kan være, så klarer jeg kanskje å være litt mer tålmodig. Nå er det på'an igjen... :-) Bra det er så fint trillevær, da.
Sassy. Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 !!!!!!!! Kjenner meg så godt igjen ! Det er jo rene friheten å gå på jobb ! Skikkelig slitsom periode nå,krever mye. Må si jeg var mye mer opplagt da hun var mindre og ble ammet 1-2 ganger i timen og jeg sov i snitt 2-4 timer i døgnet.... Satser på det bare er en fase jeg også (er nok det også da,de vil nok ikke være sånn til de er 18 år vil jeg tro :-D)
Sassy. Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 og ja, hun har vært sånn i 6 måneder nå !!!!!!!! Fra første tanna begynte å komme. Har ikke fått tenner siden januar, og har fått 6 stk tilsammen. Holder en fing på at hun bare er sterkt plaget når hun får tenner + at hun nok er en smule mammadalt (ja, jeg kan ikke gå på do engang,hun sitter på fanget mitt da også, og ikke fordi JEG vil)....
sprellemor Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2007 hjelpe meg, det var lenge. Håper det går over snart. Skjønner at det er deilig å gå på jobb, ja. Var ekstra ille i går fordi jeg var alene med henne hele dagen, vanligvis kommer faren hjem på ettermiddagen og det pleier å hjelpe. All ære til alenemødre. Hadde jeg vært det hadde jeg nok lagt orntli' press på familien min. :-) (nå tror jeg forresten hun sover, og det er det lenge siden hun har gjort på dagtid i sengen sin. Et veldig veldig svakt hurra!)
snull Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Ja !!! Har vært slik en lang og tung sutrepeiode hos oss også den siste måneden.....og igår så jeg 2 nye jeksler og 2 tenner til som såvidt har presset seg fram. Så det var årsaken til all sutringa dag som natt, og at hun har hylskreke bare hun har sett tripp-trapp stolen sin ( vil IKKE ha mat)... Stakkars små ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå