Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Snille,snille kjæresten min!! :-) Verdens heldigste jente er meg :-)
Salat Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Mannen min støvsuger og vasker gulvene hver helg før jeg står opp han. Hehe. Men det er bare fordi jeg er gravid da. Deilig med menn som gjør sin del av husarbeidet!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Synes ikke du skal føle deg heldig fordi han gjør det...det bør være en selvfølge egentlig. Men godt du har en som hjelper til:-)
Skrømti Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Å dæskemæg. Heldig du! Jeg _tror_kanskje samboeren min vet hvor vi oppbevarer vaskebøtta, men er ikke sikker....
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Det gjør faktisk mannen min hver uke:) Blir nesten litt flau av å si det, men etter at vi flyttet sammen for 5 år siden har eg ikke vasket et gulv.
tezzie Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Kan du ikke sende han til meg når han er ferdig der a?? hihi )
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Skulle bare mangle, hehe.. Nå skal jeg hilse sambo og si at han ikke er "alene" lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå