Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 herregud hvor hysteriske mange er her inne . Så klart skal man følge anbefalinger og slikt , men HALLOOO!!! Er lov å tenke selv også, f.eks solkrem, jeg vil smøre mi da 6 månder gamle datter med solkrem og bruke helseteppe på vogna om hun får sol på seg. Jeg har jo vett nok i hodet til å kjenne etter nå og da hvordan hun har det der inne... Mange av de tingene som de sier i dag , forkaster de jo i morgen , disse forskerne.... Blæh... blir helt gal av hvor hysteriske mange blir, trodde at når man ble litt eldre så skjønte man litt, men den gang ei.. Beklager at dette ble nok et litt guffent anonym innlegg, men det er først i kveld jeg skjønner hvorfor vi har den knappen ( selv om jeg tidligere har klaget mye på den)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Hadde det vært opp til meg, så hadde de fikset to utrolig nyttige tekniske saker her på DIB. 1. Alle innlegg som inneholder ordet "hysterisk" hadde blitt automatisk slettet. 2. Alle innlegg som inneholder frasen "Det er nok verst for dere foreldre" hadde blitt automatisk slettet.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 ? Skjønte ikke anonym nr.2. Er du uenig med HI og vil at innlegget hennes skal bli slettet? Eller enig med HI?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Setter stooor pris på forklaring for nå er jeg fryktelig nyskjerrig...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Det med solkremen er litt vittigt da. Du har de som er "hysteriske" og ikke bruker solkrem fordi det ikke er bra for den lille sin hud. Så har vi de på den andre siden som er "hysteriske" og bruker det fordi sol ikke er bra for den lille sin hud... To "hysteriske" mot hverandre... hvem er "hysterisk" da...?? Begge eller bare den ene...? Den ene parten mener nok at den andre er hysteriske og omvendt... Om ikke det er til å bli forvirret av så vet ikke jeg...!! Hysterisk eller ikke kommer vel ann på øye som ser;)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 ha ha, nå tok du meg godt.... det jeg mener er alt med måte da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå