Gå til innhold

Flere som plages med Babyglede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg meldte meg inn der for noen mnd siden og har mottatt noen veldig gode bøker. Men sist gang avbestilte jeg hovedboken på nett, fikk bekreftelse på mail. Men nå har jeg altså mottatt denne boken i posten,med giro på kr 208,-. Gikk inn på nettsiden deres for å se hvordan jeg skal sende tilbake,der står det at kunden betaler porto og at man må huske å fylle ut angreskjema som følger med i pakken (som forøvrig IKKE var med i denne pakken....). Og selvfølgelig har de 815-nummer........ Gah..

Har nok en gang nå i kveld avbestilt neste hovedbok, fått bekreftelse på den og. Er spent å se om den kommer i posten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har avbestilt en bokpakke, og fått bekreftelse på at den er avbestilt via mail, kan du jo bare henvise til denne mailen, altså sende de en kopi av mailen....

I den mailen må du da skrive at du har avbestilt boken, henvise til mailen (kvitteringen om at du faktisk har avbestilt den), og be om at de sender en frankert postlapp slik at du kan sende boken i retur uten omkostninger for deg....

Hvis du ikke har tatt vare på mail-kvitteringen, og det heller ikke står inne på medlemsiden din at den er avbestilt, så må du sikkert enten betale returporto selv, eller betale hele boken og beholde den...

I følge telenor skal dt koste ca 39 øre pr minutt å ringe telefonnummeret du nevnte over, og samtalen tar sikkert ikke mer en et par minutter, så det blir antagelig ikke så veldig dyrt å ringe de..

:-)

Skrevet

Når du har avbestilt den, og fått bekreftelse på mail,

skal du ikke betale noe!

Det er det samme som hvis du får regning på noe du ikke har bestilt i utgangspunktet.

Skriv mail/brev og si at du bestrider kravet på faktura nr xxx og henvis til mailen med bekreftelsen på at du har avbestilt.

Du skal ikke engang behøve å sende boka i retur.

Men hvis de absolutt vil ha den tilbake,

kan de sende deg en frankert konvolutt eller tilsvarende som gjør at du ikke betaler for å sende den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...