AneB Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Og hvor gamle er barna? Hvor høy faktor bør jeg ha på min 8mndr gamle??
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Bruker Babyline sin med solfaktor 25. Alt over faktor 15 skal være bra. Bare husk å smøre flere ganger pr. dag
AneB Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2007 Syns 15 høres lite ut, jeg...? Bruker 20 på meg sjøl. Og jeg har vært i solen i maaaange år, liksom.
SuperGlad Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 20,30 og 40... spørs helt hvor utsatt snuppa er for sol. I dag har vi leket i hagen og badet i babybasseng å vært mye i sola så da har jeg smurt 3 ganger med faktor 40
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Babyline sin med faktor 15 på gutten min på 1 år. Påmeg selv bruker jeg cliniderm fra apoteket. 8 på kroppen og en egen ansiktsolkrem med 12 i ansiktet.
Holly-Dolly Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 bruker 20 på snuppa, og det har jeg brukt siden hun var 7-8 mnd!
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 jeg bruker faktor 40 på gutten min som er 10 mnd
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Ved å skrive dette, så starter jeg vel en voldsom diskusjon her, men, men. Jeg smører jevnt over ikke mine barn. Mine barn blir aldri brent, de blir bare pent brune. Jeg har diskutert dette med mange, fastlegen, legen på barneavd osv, og får samme svar: smør når du går på stranda, er ute på sjøen og lignende, og det gjør jeg alltid. Men i vanlig lek hjemme og på tur smører jeg ikke. Tror det er bra for huden med normal farge og litt sol. Nyt sommeren!
Salat Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Fint for dere, men min lille ser ut som en tomat etter 15 min i sola uten solkrem. Jeg prøvde uheldigvis det i går.
AneB Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. juni 2007 Hehe, nesten så jeg tror du tuller, lailamor3 Jeg har en venninne fra Kapp Verde (Afrika), til og med hun bruker solkrem, og blir faktisk brent om hun ikke gjør det.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #13 Skrevet 4. juni 2007 Neida, tuller ikke. :-) Eldste mann er 7, jeg har en på 5 og minsten er 1. De to eldste har aldri opplevd å være solbrent, så det går ann det også. Men som jeg skrev, smører hvis vi er en hel dag på stranda og lignende.
*Rutletutt* Skrevet 5. juni 2007 #14 Skrevet 5. juni 2007 Eucerin Junior 25 til Tobias og 8 på meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå