Gå til innhold

Bruker dere lammeskinn i vogna enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde de skulle være litt "kjølende" i varmen også, men virket ikke sånn idag, nå som det var blitt litt varmere. Så mange andre som hadde skinnet i enda da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte ta det ut for en måned siden. Det ble altfor tett og varmt, ikke mye kjølende nei...

Skrevet

Pussig, jeg fikk baby i juni for noen år siden og brukte skinnet hele sommeren. Tenkte det var mye mindre klamt og ekkelt å ligge i enn det som var alternativet. Men var det kanskje feil, det, da?

Skrevet

Bruker det enda vi, han var nokså heit i topplokket etter luren sin ute idag, men det var mer pga varmen i lufta, det var helt stillestående luft der han sto... Ellers passe på resten av kroppen...

Skrevet

bruker det ennå jeg og, men i dag var han veldig varm. trodde også det var varmende på vinteren og kjølende på sommeren.. tar vi feil eller?

Skrevet

Jeg bruker lammeskinn både i vogna og i senga til lillesnupp - gjør det hele sommeren jeg :-) Så lenge skinnet er av god kvalitet skal det være varmeregulerende ja, men det kommer jo an på hva ungen har på seg av klær også da..!

Skrevet

Brukte det i hele fjor sommer, ogdet kommer nok tilå ligge i vogna i år også=) Har du kort eller langhåret? Kanskje det er forskjellen? Jeg har korthåret

Skrevet

Jeg har jo hørt at skinn skal være temperaturregulerende, så jeg testet i dag. Lillegutt lå med bare tynn pysj uten lue på skinnet, og hadde et tynt teppe over seg. Vogna sto i skyggen. Da han våkna etter luren sin var han klissvåt i bakhodet, og han var klam over hele seg. Jeg er veldig i tvil hva jeg skal ha i vogna..

Skinnet er korthåret, kjempegodt å ta på, av type den posen som man tar av fronten, og er nokså dyrt. Jeg tror det er et veldig bra lammeskinn..

Skrevet

Jeg har langhåret, så det kan nok være grunnen, ja. Samtidig er bagen ganske trang, så hun blir så "innpakket". Er nok flere faktorer som spiller inn.

Skrevet

Eg bruka det på tulla i heile fjor sommar. Tok ho klam og våt ut av sete i bilen og 2min på skinnet så var ho heilt fin!! Var ikkje klam så lenge ho låg på det. Hadde det i senga hennars også men så fikk ho farang og da måtte eg vaske det og etter det har ho ikkje hatt det i senga si. Tenke eg skulle ha det i vonga hennars i sommar, likar ikkje å ha det i senga hennars nå for ho snur seg på magen og ligger på magen heile natta. Det er kort håra men syns ikkje det er noko særlig at ho skal ligge med ansiktet nede i det.........

Skrevet

Det er langhåret, og skulle være bra kvalitet. Men er jo vanskelig å vite om det var den varme luften som gjorde han varm. Han var ikke svett eller klam da, og hadde på han lite klær ellers. Ikke så lett å vite alltid nei...

Skrevet

Hadde det i vogna til minstejenta på 3mnd når vi var i spania nå. Godt over 30 grader hver dag, men hun var aldri klam eller våt, bare blid og fornøyd:) Prøvde uten 2.dagen vi var der for å se om det var noen forskjell, og når jeg tok henne opp fra vogna da så var hun kjempevarm, klam og våt i bakhodet. Det var hun også når vi tok henne ut av bilsetet, men alltid fin da hun hadde ligget på skinnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...