Gå til innhold

noen som har hadd det slik


Ellapia

Anbefalte innlegg

Heij i dag er det 5 dager siden jeg hadde IKM, den hadde jeg på 31. mai. Mensen har ennå ikke kommen. Sist jeg hadde mensen var 3. mai. 17 mai på eggløsningsdagen hadde jeg en liten blødning. var svak og varte noen dager. Dagen etter IKM altså 1 juni, bynte jeg å få brunt utflod, var ikke fesrkt blod som kan tyde på at det skyldes en blødning noen dager tidligere. det sluttet helt i gård kveld. Jeg testet negativt den 27 mai og 1.juni. Tante rød kommer vist ikke. D lille jeg merrket var litt brunt utfod. :S

 

Det kan nevnes at jeg hadde mensmurringer fra 26 mai til 1 juni og 2 juni hadde jeg ekstreme menstraskonssmerter. Det er over nå. Jeg er veldig trett om dagen og tørst. Men kan skyldes det varme været vi har hatt noen dager.

 

Testene er jo negativ og alt. Men har aldri hadd en så rar periode... Min menstrasjon komer på dagen (har 28 dagers syklus) og har aldri en liten blødning på EL.

 

Noen som kan hjelpe meg eller har hadd det slik før?

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også ikm 31. mai - har hatt litt blødninger siden da, men bare svakt. Testet positivt først i går. Ved forrige svangerskap testet jeg ikke positivt før ei uke etter ikm. Ellers er jeg både kvalm, tørst og har allerede begynt å få bekkenløsning!

 

Anbefaler å teste med cb digital, der står det enten ikke gravid eller gravid - da trenger du ikke å lure (c:

 

lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...