Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 orker seriøst ikke en natt til med en gubbe som snorker uansett hvilken vinkel han sover i:(
Gjest MMJ Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Spørsmålet burde heller være, Hvor skal HAN sove? :0) Det er han som snorker, så han må finne en løsning på det. Operasjoner kan jo være et alternativ.
Nit@™ Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Min største medfølelse! Har en John Deer på soverommet selv, som står å "dundrer på tomgang" hele natta ) Når jeg får for lite søvn må han ta seg 2-3 netter på sofaen )
lille je Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Da er vel som jeg ser det problemstillingen heller mer "lurer på hvor gubben skal sove i natt";)
bente69;) Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 uff da... J har jo en stor fin bred seng, sleng deg sammen med henne... Glad vi har et rom med tom seng....
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 ja jeg foreslo at han skulle campe i hagen et par uker, men han mener det er jeg som har et problem da han sover han. Selv mellomsnupp hadde problemer med å sove i natt fordi han bråker så jævlig. Blir jo problemet hans også da når jeg blir sååååååå suuuuuuur som jeg har vært i ettermiddag/kveld. Jeg fikser ikke lite søvn dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå