Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Besteveninna til snuppa har hatt vannkommer for 3uker siden,vi er naboer og den er sammen hver dag. De har badet sammen mens hun hadde det,og lekt sammen hver dag. Men jeg har ikke sett noen vannkopper hos min. Eneste jeg har sett var en liten væskende prikk på tissen,som det ble skorpe på ganske fort,men ikke var den stor..kan det ha vært en vannkopp bare?? Kan man få det så lett så man nesten ikke legger merke til det???
linord mamma til 2 jenter Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Fullt mulig det ja! Mamma sa at når jeg fikk det hadde jeg bare en på øreflippen. Ikke var jeg noe syk heller(feber osv).
Anne-B. Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Det går an! kan be- eller avkreftes ved blodprøve, etter hva jeg har forstått. Da finner de ut om hun har dannet antistoffer eller ikke. Om hun har hatt; heldiggris!
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2007 Får håpe kanskje hun har hatt det da.. Men er vel ikke vits å ta en bl prøve ennå?? Men hadde jammen vært deilig om hun hadde hatt det i "stillhet"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå