Høne Pøne Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 ...leder ikke akkurat tankene hen på glamour... Her er innholdet ved dagens tømming: 1 sykebil med tre hul 1 brannbil 4 brukte lommetørklær 1 pk. tørre våtservietter 1 legomann Skorpene fra ei leverposteiskive En haug med gamle kvitteringer 1 Bok ( Mulvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på hodet hans) 1 Post-it lapp med et telefonnummer jeg ikke aner hva er til Solkrem 1 tomt etui til solbrillene som jeg ikke lenger finner 2 knapper 3 smokker 1 Pakke Ole Brumm plaster 1 Lypsyl uten kork Lommebok Mobiltelefon 1 Bursdagskort til en venninne som hadde bursdag for to måneder siden...
Dailis Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Den var kjent ja. Legge til noen bleier og litt skift så... Veskene blir større og større jo flere personers behov skal dekkes utifra innholdet når vi er på tur...
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 hehehe, nå måtte jeg også sjekke min da her er mitt innhold: *3 sutter (snuppa har ikke brukt sutt på 11 mnd) * plastikk boks med våtservietter * 2 bleier * liten enhjørning som vrinsker når man trykker på salen * libero engangssmekker * 2 brukte metro billetter fra Paris * kvitt fra bennetton * kvitt fra hm * kvitt fra lindex * kvitt fra obs * kvitt fra fru lyng * kvitt fra euro sko * kvitt fra monochico * kvitt fra ultra * 3 lipgloss * rouge * mascara * to lommespeil * mobillader * avent magic cup * gnagsår og vanlig plaster * lite syskrin * lommebok * bok om gårdsdyr * lamaze dukke * kurangle * halvspist stratos * flaske farris bris * 2 penner (en som ikke funker) * målebånd * post its med forskjellie møbelmål på * 2 stoffprøver som jeg ikke likte * 2 bilder av snuppa * pakke tyggis * bringebær sukkertøy * paracet * ymse hårstrikker og spenner til både meg og tuppa * sikkerhetsnål * post it hvor det står når jeg skal på neste hs time * et bilde av veninnene mine * noen sukkertøy som har grodd fast nedi det ene hjørnet ( søppeldynga gone bad) *body shop rabatkort Thats it hehe kan tro hvor liten og søt håndveske jeg har for å romme alt det der hehehehe
Høne Pøne Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2007 Hahaha - jeg ser for meg en nett liten snuppeveske, ja:)))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå