Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Velger å være anonym... ja, jeg har nok det.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Har gjort det jeg, men det endte med skillsmisse......etter noen år
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 aldri! engang utro..alltid utro.. tror man mister respekten for hverandre.. og tilliten..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 ja har nok dt.. men var så sinnsykt forelska i han at eg ikke klarte tanken på å miste han.. selv om eg ser nå at eg var ganske naiv å domsnill.. hehe.. er ikke sammen lenger, men har en datter på 2mnd sammen nå.. ikke planlagt da.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 vil også svare anonymt! nei, det har jeg ikke gjort og kommer aldri til å gjøre det. Nå har min vært mann vært utro flere ganger, og jeg lurer på hvorfor i granskauen jeg skulle tilgi noe sånt???
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Har aldri tilgitt utroskap og kommer ALDRI til å gjøre d heller... Hvis min kjære hadde vært utro mot meg hadde jeg nok aldri kunnet stole på han igjen,,.. Å som d ble sagt tidligere : en gang utro, alltid utro.. Utroskap er noe av d værste og d mest respektløse handling noen kan gjøre mot hverandre... Dermed basta...
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Jepp, det har jeg gjort og jeg ville gjort det igjen. Xen min var riktignok et premierasshøl, men jeg angrer ikke at jeg tilga ham. Hadde mannen min vært utro ville jeg tilgitt ham på flekken, han er det beste som noengang har hendt meg, og jeg elsker ham grenseløst. Det vil jeg jo ikke slutte med dersom han er utro. Men sånn for å ha sagt det så vet jeg ikke helt om jeg til tross for tilgivelse og sånn ville klart å fortsatt forholdet til en mann som da tydeligvis ikke elsker meg like høyt som jeg elsker ham. (heldigvis er det ikke en bekymring jeg har og ikke noengang regner med å få...)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Ja, han var utro en gang for mange år siden (klina og styra litt m ei dame i fylla..), rett etter at vi ble sammen. Ser ikke noe galt i å tilgi slikt. Jeg kommer nok til å tilgi ham igjen dersom det blir aktuelt, men etter at jeg så reaksjonen hans sist, tviler jeg på det skjer igjen. He he.. kan ikke skjønne hvordan han skal få til å være utro nå, han er jo alltid hjemme...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Ja, dessverre må jeg si. Samme skjedde nå igjen, men nå er han flyttet ut. Er spent på om jeg noen gang kan stole på et mannfolk igjen.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har ikke opplevd utroskap selv, men mener at man må se an situasjonen. Det kan være ulike grunner til utroskap. Er forholdet dårlig? Har han vært utro i lengre tid? I fylla (ikke at det kan forsvares, men)? Angrer han og har han lagt alt på bordet? Osv. Hvis det var et engangstilfelle som han har innrømmet og angrer dypt og er villig til å jobbe seg gjennom det tror jeg ihvertfall jeg ville tilgitt (etter en stund). Det er tross alt han som skal leve med å ha vært en dritt. Men vi er alle forskjellige. Ikke minst, elsker du ham sånn at det er verre å se for seg et liv uten han? Ingen mann eller kvinne er garantert å være resistent mot å være utro, hva hvis du finner en ny mann og han også er utro? Kanskje du angrer på at du ikke tilga og ga nr. en en ny sjanse? Har dere barn? Mye å ta hensyn til!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Er det bare menn som kan være utro? Jeg ble "tilgitt",og fått 2 barn sammen. Jeg er utrolig heldig! Sett fra den andre siden.....
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 Det ser ut som du svarte til meg her, ikke HI. Som jeg skrev, verken menn ELLER kvinner er resistente mot utroskap. Men HI skrev på en måte som det fremgår at det er en mann. Selvsagt er kvinner også utro, men litt tungvint å skrive han eller henne hele tiden...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #14 Skrevet 5. juni 2007 Ja, det har jeg. Mannen min rota med ei i fylla for snart 2 år siden. Har vært veldig tøft, men jeg har valgt å tilgi. Elsker mannen min over alt og kunne ikke tenke meg et liv uten han. Hadde vært noe helt annet om det hadde vært en langvarig affære. Det hadde jeg ikke kunnet tilgi. Det jeg tilga var tankeløs dumhet i flatfylla.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #15 Skrevet 5. juni 2007 NEI! Eksen min var utro, og det var over og ut med ham med èn gang! Sørget frytktelig over ham, men ville ikke ha en slik mann. Så meg aldri tilbake. Han har prøvd i årevis å bli sammen igjen, men jeg gidder ikke engang å se hans vei. Jeg er såkalt "full pakke", og var så god og snill en kjæreste som det går an å bare drømme om, men han var notorisk utro av natur, og måtte bare fortsette mønsteret sitt. DET er jeg for god for! Idag har jeg fantastisk mann, og har sluttet å bekymre meg over utroskap og kjenner bare trygghet og glede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå