Gå til innhold

Da har vi vært på babykino

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har vi vært på babykino på saga. Det kan anbefales. Vi så på Pirates of the caribbaen. Neste mandag er sist gang før sommeren.

For dere som ikke har vært på det fungere det slik:

Du tar med vognen inn i en gang, hvor det er vakter som passer på. Du kan ta med deg baggen og sette den ved sete ved siden av deg, mange lot også babyen sove ute i vognen sin. Lyset står på hele tiden. Og det er søpledunker til bleier inne i salen.

Lyden kan kanskje til tider være lit høy, men det er en av publikum som bestemmer det ( den som sitter nærmest døren)

Jeg syns det gikk utrolig bra med alle babyene, filmen varte tross alt i 3 timer....

Benedicte sto i 2 av timene på fanget mitt med store øyne....

Vi hadde en fantastisk dag! PRØV DET.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes kjempemoro ut :-)

Har veldig lyst til å prøve, men Mia skriker så sinnsykt høyt hehe. Får se om jeg tør etterhvert ;-)

Skrevet

Det høres skikkelig gøy ut og jeg gleder meg til å prøve!

Leste litt om det på OsloKino sidene og der virker veldig bra!

Skrevet

Hmm ja når høsten og regnværet kommer er det ett godt alternativ. Kan ikke si at det frister alt for mye nå i sommersola. Men det er bra det finnes og at man kan ta med de små. Er noen filmer jeg kunne tenkt meg å se ja...Men her rekker vi ikke se en dvd en gang om dagen siden M ikke er i seng før mellom ni og ti.

Skrevet

De har babykino her på den lokale kinoen (Symra), men det er på fredager og da er vi på babysvømming, og jeg har ikke kommet meg ned på Saga enda, men jeg og noen av jentene i barselgruppa har snakket lenge om at vi skulle ta en tur. Hvis mandag er siste gang før sommeren så håper jeg det blir en tur til høsten i hvert fall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...