Gå til innhold

Jeg røyker og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...når jeg skal ta meg en røyk holder jeg meg langt unna ikke-røykere. Jeg røyker IKKE i køer, store folkemengder og slike plasser. Aldri i nærheten av barna. Jeg vet at det stinker dritt av røyken og det er skikkelig plagsomt for ikke-røykere og jeg er enig med dere ikke-røykere at vi røykere må vise hensyn. Så klart må vi det!!! Vår røyking skal da ikke gå ut over andre uskyldige. Hadde bare andre vært av samme oppfatning som meg :)

røykolina...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det samme.. Jeg blir nesten flau hvis jeg må ta meg en røyk og andre ser meg.. Skjemmes nesten... =/

Skrevet

Det er jo kjempeflott ;-)

Skrevet

Jeg røyker og. Og hvergang jeg går med en som ikke røyker, spør jeg alltid personen om det er greit at jeg tar meg en røyk.

Prøver også å ta hensyn her.

Skrevet

Så høflig er ikke jeg! Såfremt jeg er ute så tar jeg meg en røyk.

Unntak kun ved allergi.

Skrevet

Du må ikke ødelegge denne fine tråden. Jeg tenkte jeg muligens kunne dra den frem neste gang noen har behov for å påpeke hvor hensynsløse og fæle røykerne er.

Skrevet

Det synes jeg er utrolig flott av deg.

Jeg har alltid vært litt sensitiv for røyklukt, men nå som jeg er gravid (!!!!), så er jeg ekstrem.

Får skikkelig halsbrann og blir dårlig av røyklukt. Var på fotballkamp i går og flytta meg flere ganger pga folk som satt og blåste røyken rett i trynet på meg. Utrolig plagsomt...

Skrevet

så komisk du er Kama som nettopp beviser mitt tidligere innlegg at røykere ikke takler at ikke-røykere ikke kan fordra røyklukt og sneiper.

Ingen som har sagt at de er hensynsløse og fæle heller så det e rdine ord -)

Takk

Skrevet

Ups............sorry...Angrer kjempe mye...........................................not =0)

Skrevet

Helt enig i at vi røykere skal ta hensyn, og det håper jeg og tror, at jeg også gjør:)

er forferdelig å sitte i røykstanken når du ikke røyker selv, så det forstår jeg veldig godt! Tror faktisk heller det er ikke-røykerne som ikke forstår røykerne...?

Skrevet

Oj, den virket litt teit.. Jeg mente selvfølgelig ikke det som noe angrep på ikke-røykere! Man skal ikke dra alle under en kam, så jeg har kommet til den konklusjonen at det er jo ikke om man røyker det kommer ann på (om man tar hensyn og ikke osv osv..), men på enkeltpersonen, og er man hensynløs på ett punkt, er man sikkert det når det gjelder andre ting også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...