Gå til innhold

Venter barn nr3, IKKE planlagt! SKUMMELT!


Plompen

Anbefalte innlegg

Selfølgelig var det koselig og finne ut at eg var gravid igjen men samtidig ABSOLUTT ikke klar for det! synest faktisk det hele er litt skummelt eg!Hadde endelig fått meg eit vikariat på ubestemt tid etter tre år med arbeidsledighet( JOBBENE VOKSER IKKE PÅ TRÆR HER VI BOR!!) og så må eg gi den i fra meg seinest i desember...og den tror eg nok eg kan se langt etter å få igjen... UFF så EGOISTISK eg høres ut! Men tusen tanker i hodet og følelser i kroppen! kjenner det nesten på kroppen at det blir ei lita tulle denne gangen også. svangerskapet er så likt det eg hadde med prinsessa vi har fra før og så TOTALT ulikt fra det eg hadde med go gutten vi har. jaja det spirer og gror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan:0)

For det første så er du ikke egoistisk på noen som helst måte...

Det er nok helt normal og naturlig å tenke slike tanker når man er i en slik situasjon.

Det var virkelig dumt angående den jobben men det kan jo være at de blir så fornøyd med deg at de ønsker å beholde deg videre.

 

Jeg føler slik med deg og er i en lignende situasjon som deg når det gjelder at dette svangerskapet absolutt ikke var planlagt.

Jeg kjenner så godt igjen disse tankene som har svirret og svirrer ennå oppi hodet da jeg fant ut at jeg var gravid...

 

Hos meg er det slike at jeg følte meg ferdig etter at jeg fikk sønnen min som bare er 7 måneder.Sa det også til folk rundt meg at nå vil jeg ikke ha flere. Jeg begynte raskt på minipillen og ventet på å få satt spiral.

Det kom altså som ett stort sjokk på meg da jeg fikk bekreftet at jeg var gravid.....

Har begynt såvidt å vende meg til tanken men ennå så føler jeg at mange ting ikke er på plass til jeg skal ha en til.

Eks. at jeg ikke har jobb og det er jo så og si umulig å få jobb nå som jeg er gravid.

Vi har heller ikke stor nok plass til tre barn i huset.....har nettopp funnet ut at det er sopp i kjelleren og det er stor fare for at vi må flytte men det er ikke lett å finn noe nå slik boligmarkedet er.

 

Midt opp i dette er jeg utrolig trøtt og sliten for tiden og har lite overskudd ....:0(

 

Heldighvis har jeg en mann som er veldig positiv til dette og han støtte meg 100% og finner stadig nye fordeler og postive ting rundt dette.

Dette har vært til stor hjelp på meg.

 

Ps: jeg tror også jeg venter ei jente for dette svangerskapet er helt likt mitt første da jeg gikk gravid med datteren min...:0)

Hvor gamle er din søte små?

 

Jeg unner deg ihvertfall alt godt og håper ting ordner seg etterhvert.

 

Klemzzz:0)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen takk for svar venterbarnnummer3

 

godt og høre at noen er i samme situasjon som meg. mine barn er 6 1/2 og snart 4 år. Det hele er liksom en litt rar situasjon, etter at kvalmen og den verste trøttheten gav seg så føler eg meg ikke gravid engang. De andre gangene har eg vore så høgt oppe og gledet meg så veldig at eg har knapt nok tenkt på andre ting,og so har eg vore dårlig (på forskjellige måter)gjennom hele svangerskapet. men denne gangen er eg så frisk og opplagt at det hele faktisk er litt rart. men selfølgelig gleder eg meg denne gangen også... men det er mye som må gjøres i huset for nå er vi tom for soverom! He he

Mannen min er den som er mest i ekstase så han skal til å innrede kjelleren når han kommer hjem fra sjøen i høst og han e spenn klar for en liten til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...