Plompen Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 SelfĂžlgelig var det koselig og finne ut at eg var gravid igjen men samtidig ABSOLUTT ikke klar for det! synest faktisk det hele er litt skummelt eg!Hadde endelig fĂ„tt meg eit vikariat pĂ„ ubestemt tid etter tre Ă„r med arbeidsledighet( JOBBENE VOKSER IKKE PĂ TRĂR HER VI BOR!!) og sĂ„ mĂ„ eg gi den i fra meg seinest i desember...og den tror eg nok eg kan se langt etter Ă„ fĂ„ igjen... UFF sĂ„ EGOISTISK eg hĂžres ut! Men tusen tanker i hodet og fĂžlelser i kroppen! kjenner det nesten pĂ„ kroppen at det blir ei lita tulle denne gangen ogsĂ„. svangerskapet er sĂ„ likt det eg hadde med prinsessa vi har fra fĂžr og sĂ„ TOTALT ulikt fra det eg hadde med go gutten vi har. jaja det spirer og gror...
3smĂ„skatter:0) Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Heisan:0) For det fĂžrste sĂ„ er du ikke egoistisk pĂ„ noen som helst mĂ„te... Det er nok helt normal og naturlig Ă„ tenke slike tanker nĂ„r man er i en slik situasjon. Det var virkelig dumt angĂ„ende den jobben men det kan jo vĂŠre at de blir sĂ„ fornĂžyd med deg at de Ăžnsker Ă„ beholde deg videre.  Jeg fĂžler slik med deg og er i en lignende situasjon som deg nĂ„r det gjelder at dette svangerskapet absolutt ikke var planlagt. Jeg kjenner sĂ„ godt igjen disse tankene som har svirret og svirrer ennĂ„ oppi hodet da jeg fant ut at jeg var gravid...  Hos meg er det slike at jeg fĂžlte meg ferdig etter at jeg fikk sĂžnnen min som bare er 7 mĂ„neder.Sa det ogsĂ„ til folk rundt meg at nĂ„ vil jeg ikke ha flere. Jeg begynte raskt pĂ„ minipillen og ventet pĂ„ Ă„ fĂ„ satt spiral. Det kom altsĂ„ som ett stort sjokk pĂ„ meg da jeg fikk bekreftet at jeg var gravid..... Har begynt sĂ„vidt Ă„ vende meg til tanken men ennĂ„ sĂ„ fĂžler jeg at mange ting ikke er pĂ„ plass til jeg skal ha en til. Eks. at jeg ikke har jobb og det er jo sĂ„ og si umulig Ă„ fĂ„ jobb nĂ„ som jeg er gravid. Vi har heller ikke stor nok plass til tre barn i huset.....har nettopp funnet ut at det er sopp i kjelleren og det er stor fare for at vi mĂ„ flytte men det er ikke lett Ă„ finn noe nĂ„ slik boligmarkedet er.  Midt opp i dette er jeg utrolig trĂžtt og sliten for tiden og har lite overskudd ....:0(  Heldighvis har jeg en mann som er veldig positiv til dette og han stĂžtte meg 100% og finner stadig nye fordeler og postive ting rundt dette. Dette har vĂŠrt til stor hjelp pĂ„ meg.  Ps: jeg tror ogsĂ„ jeg venter ei jente for dette svangerskapet er helt likt mitt fĂžrste da jeg gikk gravid med datteren min...:0) Hvor gamle er din sĂžte smĂ„?  Jeg unner deg ihvertfall alt godt og hĂ„per ting ordner seg etterhvert.  Klemzzz:0)  Â
Plompen Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 Hei og tusen takk for svar venterbarnnummer3  godt og hÞre at noen er i samme situasjon som meg. mine barn er 6 1/2 og snart 4 Är. Det hele er liksom en litt rar situasjon, etter at kvalmen og den verste trÞttheten gav seg sÄ fÞler eg meg ikke gravid engang. De andre gangene har eg vore sÄ hÞgt oppe og gledet meg sÄ veldig at eg har knapt nok tenkt pÄ andre ting,og so har eg vore dÄrlig (pÄ forskjellige mÄter)gjennom hele svangerskapet. men denne gangen er eg sÄ frisk og opplagt at det hele faktisk er litt rart. men selfÞlgelig gleder eg meg denne gangen ogsÄ... men det er mye som mÄ gjÞres i huset for nÄ er vi tom for soverom! He he Mannen min er den som er mest i ekstase sÄ han skal til Ä innrede kjelleren nÄr han kommer hjem fra sjÞen i hÞst og han e spenn klar for en liten til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ