Mammapudding Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Mamma går en gang i uken og har gjort det leeenge, hun er kjempefornøyd:) Hun sier det funker:)
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Ei venninne av meg brukte bailine-strøm for å stramme opp magen etter graviditet, og ho sa det var bra!
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Det funker hvis du er flink og tar det jevnlig ) Kjenner flere som har prøvd/ bruker det. Jeg har også prøvd det, men valgte å gi meg siden tidspunktene for å ta det ikke passer med min jobb.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Funka som pokker på mamma.... MEn som folk sier her... Bør gå jevnlig, og koster jo litt da... Men absolutt ett bra resultat
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 det er billigere å trene på helsestudio. Koster 250 kr timen eller noe. Eller om det er pr gang. Men det er fordi som ikke gidder pumpe eller løpe har jeg inntrykk av. Og litt av vår mødregenerasjon. Mamma vil ha det enkelt. Hun vil ned i vekt og cm, men hun vil ikke trene eller endre særlig på livsstil og kosthold... Så for henne er det greit. Men det MÅ tas like ofte som man ville trent.
maria_81 Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Funka når man gikk jevnlig, men d va jo kjempedyrt.. Æ reagerte vældig på de dær strømgreian dæm sett rundt om på kroppen, slutta pga d. D klødde å svei men æ lå dær, siste time lå æ å tørka tåra, men ka man ikke gjør før å stramme opp litt... Men æ gikk inn mange centimeter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå