Gå til innhold

Er det flere her som aldri noensinne har vært utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser så ofte om de som er utro, å lurer bare på hvor mange vi er her inne som aldri har vært utro mot noen.

Å da innebærer det også kyssing (mange som mener dette ikke er utroskap, det mener jeg det er)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke på noen måte :-S Er det virkelig så vanlig med utroskap?

Skrevet

Har aldri vært utro, og håper jeg aldri kommer i en situasjon hvor jeg vurderer det engang.

Skrevet

Aldri!! :-))

Skrevet

Nei,ikke jeg heller.

Tror kanskje ikke det er så vanlig,men man hører så mye om de som er det. Mange som forsvarer utroskap veldig synes jeg,men det er jo bare min mening da..

Uansett,jeg tror ikke jeg kommer til å være utro,men slikt vet man ikke før man er i situasjonen da.

(men da gjelder det å stå for det man har gjort,og ikke såre partneren mer enn det man allerede har gjort,om det er mulig da)

Poenget var,nei,jeg har ikke vært utro!

Skrevet

Jeg har aldri vært utro, ikke kysset noen andre enn mine barn siden jeg traff han jeg har bodd sammen med i 11 år.

Skrevet

Jeg har aldri vært det!! Og vil aldri tillate meg selv være det heller... Hadde selv blitt knekt hvis noen var utro mot meg...

Skrevet

Vi har vært sammen i 11 år og jeg (og han så vidt jeg vet) har aldri vært utro :-)

Skrevet

Jeg har aldri vært utro. Mener også at kyssing er utroskap.

Skrevet

Utroskap er totalt uakseptert. Jeg har aldri vært utro og kommer aldri til å være det. Jeg blir dårlig av å høre om utroskap, men det kan være fordi jeg fant min tidligere samboer i senga med bestevenninna til søstra mi. Vi hadde bestemt oss for å gå fra hverandre for dette skjedde, men det gjorde så ufattelig vondt. Det lå en våt flekk i min seng (min side) etter at jeg kastet henne ut.

Utroskap er FY FY uansett hvor forholdet har tatt veien.

Skrevet

Jeg har ikke vært det.

Men har i min "forholdskarriere" blitt kysset av andre før jeg har kommet meg unna:S ikke akkurat gjengjeldt, motbydelige greier, og har sagt i fra til den jeg var sammen med med en gang...så jeg føler ikke at jeg har vært utro noen gang.

Men jeg er hverken en utro eller sjalu type, så jeg har vel ikke tenkt så mye på problemstillingen i det hele tatt.

Skrevet

Har aldri iløpet av de 11 årene vi har vært sammen vært utro!!!!

Føler overhode ikke for å være det heller!!

Skrevet

Nope never her heller. Ikke bonden heller, føler jeg meg ganske trygg på.

Skrevet

nei det har jeg aldri vært og kommer aldri til å være det heller.

Skrevet

ALDRI. og kommer aldri til å være det heller. det vet jeg.......

jeg ysnes til og med flørting med andre er utroskap jeg da... så om man er på byen og sitter å flørter med ne en hel kveld- fy i min eøyne det også.

Skrevet

Ikke jeg heller. Flørter ikke med andre heller, jeg. Føler ikke behov for det.

Skrevet

Kunne høres ut som det var bare i dette forholdet jeg ikke hadde vært utro, men det er fordi jeg bare har vært sammen med mannen min, så med andre ord, har aldri vært utro!

Skrevet

Jeg har aldri vært utro, og det mener jeg at er en selvfølge.

Skrevet

Uff hørtes ut som om det var ofte, to ganger bare, en gang som 16.åring og en motbydelig kollega på jobben som trengte seg på æsj....

Vet ikke om jeg synes et kyss er utroskap som sex er det, men det er totalt unødvendig å risikere å såre partneren sin på den måten.

Skrevet

Har aldri vært utro og kommer nok aldri til å være det heller - det ligger ikke i mine "gener"... Hvis jeg skulle bli forelsket eller "falle" for noen - så pleier jeg å ta det opp i det forholdet jeg er i før jeg gjør noenting som helst!! Det er bare sånn jeg er...

Skrevet

Ja det kan jeg skrive under på at jeg aldri noen sinne har vært!

Skrevet

aldri!!!

har da sett mer enn en gang på flere gutter...men det blir liksom med det:o)

Skrevet

Aldri!

Skrevet

ikke på noen måte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...