Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal man ikke bruke solkrem på babyene??? Why not???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp meg daaa... Blir jo helt fortvila jeg. Smører og smører...

Skrevet

jeg og det da. men så ser jeg i andre innlegg her at man IKKE skal bruke solkrem...?

Skrevet

skal vel egentlig ikke bruke solkrem på barn under 6 mnd. tror det har noe med å gjøre at de skal utvikle egen beskyttelse..

Skrevet

ååååå.... Men min er snart 7 mnd, så da er det greit, liksom? gud, det er jammen ikke enkelt å oppdra barn for tiden:)

Skrevet

Kreftforeningen anbefaler at man ikke bruker solkrem på barn under ett år da bruk av solkrem også kan være kreftfremkallende.

Det var ett eller annet om at den blokkerer noen stråler, men at andre da kunne skade mer. Må ærlig talt innrømme at jeg ikke fikk det helt med meg. Men det var da anbefalt at barn under ett år ikke skulle bruke det.

Jeg har smørt misnten på 10 mnd i dag jeg, kan ikke ha på masse klær eller bare være i skyggen nå lengre.

Og så skal man ikke bruke alt for høy faktor visstnok, det var visst ikke så bra det heller....

Det er mye vi skal bekymre oss for ja!

Skrevet

å kjære vene.... Nå får jeg nesten dårlig samvittighet da... Trodde jeg var flink som huska å smøre ham.... Får la vær da.... Tror vi blir inne i sommer jeg:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...