lille je Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Skal man ikke bruke solkrem på babyene??? Why not???
lille je Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. juni 2007 Hjelp meg daaa... Blir jo helt fortvila jeg. Smører og smører...
lille je Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2007 jeg og det da. men så ser jeg i andre innlegg her at man IKKE skal bruke solkrem...?
#Ariadne# Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 skal vel egentlig ikke bruke solkrem på barn under 6 mnd. tror det har noe med å gjøre at de skal utvikle egen beskyttelse..
lille je Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2007 ååååå.... Men min er snart 7 mnd, så da er det greit, liksom? gud, det er jammen ikke enkelt å oppdra barn for tiden:)
Dailis Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Kreftforeningen anbefaler at man ikke bruker solkrem på barn under ett år da bruk av solkrem også kan være kreftfremkallende. Det var ett eller annet om at den blokkerer noen stråler, men at andre da kunne skade mer. Må ærlig talt innrømme at jeg ikke fikk det helt med meg. Men det var da anbefalt at barn under ett år ikke skulle bruke det. Jeg har smørt misnten på 10 mnd i dag jeg, kan ikke ha på masse klær eller bare være i skyggen nå lengre. Og så skal man ikke bruke alt for høy faktor visstnok, det var visst ikke så bra det heller.... Det er mye vi skal bekymre oss for ja!
lille je Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. juni 2007 å kjære vene.... Nå får jeg nesten dårlig samvittighet da... Trodde jeg var flink som huska å smøre ham.... Får la vær da.... Tror vi blir inne i sommer jeg:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå