Sneglemamma med nr. 2 i magen Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Til dere som har erfaring med overtid: Hvor mange dager over termin(ca.) er det vanlig å gå, før man blir sendt på overtidskontroll på sykehuset?
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Eg fekk beskjed frå legen min at ho skulle bestille ein evt overtidskontroll ved sjukehuset viss eg ikkje hadde fødd før kontrollen i veke 41. Har termin 13. juni og har fått time 20. juni og då kjem legen til å bestille overtidskontroll. Det blir ikkje rekna som overtid før du er i veke 42 (BiM-veke 43)
*Milla74* Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Jeg ble innkalt en uke etter termin for overtidskontroll. Det var for å sjekke fostervann og fungering på morkaka. Alt var tipp-topp, så da fikk jeg ny time til overtidskontroll en uke etter det igjen. (Ble satt igang etter dag 15 over termin) Tror det varierer noe fra sykehus til sykehus.
Filosofia m/supersprett Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Fikk beskjed på Ullevål at de setter igang fødselen 2 dager på overtid. Dvs 16 dager etter termindato. Man er ikke overtidig før 14 dager etter termindato.
Marolla Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Var på kontroll på termindagen min, og da ringte legen og bestilte overtidskontroll til meg 14 dager over termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå