Gå til innhold

Strekkmerker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når i svangerskapet kommer de? Har anlegg for det, har andre steder på kroppen, og hadde ventet å få de på magen også. Er i uke 30 nå og har så langt ikke fått noen på magen (bank i bordet...) selv om den er ganske så stor. Smører meg inn med fet krem hver dag, men vet jo at det egentlig ikke hjelper. Når er det vanligst at de kommer, veldig sent eller ville de ha kommet allerede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg sa andre steder på kroppen mener jeg fra tidligere, ikke som har oppstått under svangerskaet.

Skrevet

Fikk dem de to-tre siste ukene av svangerskapet, sist gang......

Skrevet

Eg fekk mine søte små strekkmerker akkurat ved trusekanten i veke 34 kanskje, og no har dei tatt over nederste delen av magen. Følte at magen min også var stoor i veke 30, og tenkte JIPPI! Dei kjem ikkje, men den gang ei... Trur det er vanleg at dei kjem ganske seint...

Har foressten smurt meg kvar dag sidan veke 20 for å kunne overbevise svigermor om at kremar ikkje funkar ;)

Skrevet

Mine kom også siste 2-3 uker, og har også brukt olje og lotion nesten hele svangerskapet: det er nok genetisk?!

Skrevet

Har ikke fått noen ennå, men vet at de kan komme når som helst selv om jeg har termin i dag. Søstra mi fikk hele magen fargelagt over natta 8 dager over terminen sin.

Skrevet

Mine første strekkemrker etter jeg ble gravid kom i uke 25-26

Skrevet

har hatt hull i navelen og rundt der er det ikke pent nå.....men men pyttsann.

Skrevet

Jeg smører meg og, noen dager mer besatt enn andre....

Har ikke fått noen enda, selvom jeg klarte å pådra meg ett par i ungdomstiden...

Er veldig redd for at de kommer når jeg minst venter det... sånn helt på slutten.... Tror nok ikke jeg er så heldig og slipper unna ;)

Skrevet

Jeg har kun fått ett bittelite ett på høyre puppen...

Er 38+0 idag...

*bank i bordet*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...