Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi bor i nå i Oslo og har termin 1.juli, men nå har vi kjøpt hus på Eidsvoll pga mannens jobbsituasjon fra nyttår, så i august/september flytter vi til Eidsvoll.

Jeg kjenner nesten ingen der og gruer meg litt til å gå et helt år hjemme på et ukjent sted.

Jeg er 27 år og har ei jente på 21 mnd og snart kommer det ei ny jente:)

Bor du også i Eidsvoll og har termin i sommer kanskje???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bor på råholt og har termin 13 juli. Har ei jente på 2 1/2 år. Hvor flytter dere?

Skrevet

Hei marwi!

Vi flytter til Brennlia, hvis det sier deg noe... ca 3 km fra Sundet. Vet du forresten om det er vanskelig med barnehageplass i kommunen?

Skrevet

Hei!

Bor på Råholt og skal føde i midten av juli, på ahus. Er 28 år.

Skrevet

Det bygges visst mange barnehager i år, så jeg krysser fingrene for at det er ledige plasser når vi trenger dem til neste år...

Skrevet

Bra det bygges flere barnehager til våre 2007 barn, men vet du om det er lang kø nå? Vi har vært så heldige å hele tiden hatt full barnehageplass i Oslo til jenta på 1 år og 9 mnd, men frykter nå at hun ikke får plass i Eidsvoll fra høsten:(

Det er synd for hun elsker barnehagen!!

Skrevet

heisann... er nyinnflyttet på eidsvoll selv... termin 4 juli... har en sønn på 8 år og sambo har to jenter på 3 og 4 år... vi bor på brennhøgda...

Skrevet

Brennhøgda er det samme som brennlia tror jeg:) Da kan vi kanskje trille sammen til høsten da:)

Skrevet

er rundt her en plass ja... er jo brennlia brennsvingen... osv... blir nesten forvirret... hehe.... ja hadde vært kjempekoselig å blitt kjent å trillet;) kjenner ingen her på feltet ennå så bare kos det;)

Skrevet

brennlia er gaten nedenfor her... hehe....

Skrevet

Oi så gøy:) Da ses vi jo helt sikkertog kommer sikkert i samme barselgruppe, selvom jeg kommer litt sent i gang...

Skrevet

det gjør vi nok da;)

Skrevet

Har hørt at det ikke lages barselgrupper i Eidsvoll jeg. Bare for dem som er førstegangsfødende og deltar på svangerskapskurs... Kanskje jeg missforsto...

Skrevet

ikke hørt om... spørre når jeg er hos jordmor...

Skrevet

Hvis det ikke er barselgrupper i Eidsvoll så kan jo evnt vi danne vår egen lille gruppe:)

Jeg gruer meg nemlig sånn til å gå hjemme et helt år på ukjent sted...:(

Skrevet

Hei dere!

Var barselgrupper gjennom helsestasjonen da jeg fikk jenta mi, men den ble det liksom ikke noe av etter de møtene som helsesøster arrangerte. Satser på at det blir dratt igang noe denne gangen! Men Råholt og Eidsvoll/dere på brennlia blir i to forskjellige deler av kommunen og forskjellige helsestasjoner desverre. Men om det er lite folk som føder i sommer burdte det gå ann å samle sammen fra begge plassene igrunn.

Jeg føder også på ahus, kanskje vi sees der enitsirk79?

Det er ikke bare lett å få bhgplass, mange som ikke fikk på opptaket i år ihvertfall. Men det er jo kommet mange bhg, og tror bla den på mork skal utvide med noen avdelinger. Er vel vanskeligst å få for de minste...

Skrevet

vi er i samme båt der... ukjent her for meg og... kan holde hverandre med selskap;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...