Gå til innhold

Kom nettopp hjem fra sykehuset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev tidligere idag om broren min som kræsjet med en elg og ligger på sykehuset. Nå har han operert, og er litt bedre. Men det blør ennå mye fra det ene øyet hans, og munnen.

Da vi besøkte han isted, kunne han ikke åpne øyene eller si noe. Hele ansiktet var helt hoven. Kjeven hans er fremdeles knekkt. Det skal han operere imorra. Men han hørte oss når vi pratet med han. Og innimellom klemte han hånda våres.

Legen har lagt et hull i halsen, som de puttet en slange for å hjelpe han å puste. Han kan puste selv, men fordi hele ansiktet hans er ødelagt, så må han puste gjennom halsen. Det er også for at han ikke skal anstrenge nesen sin og munnen sin.

Jeg gråter mye mindre nå. Det er fordi legen sier at dem har store håp, og det gir meg mere håp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at det er positivt nytt.. =)

Det går nok bra skal du se...=)

Skrevet

Har ikke fått med det tidligere innlegget ditt, men sender deg en stor klem for det! Håper alt kommer til å gå bra. Det er så flinke leger i dag, så tvi, tvi. Skal tenke på dere...

Skrevet

For en grusom hendelse. Stakkars broren din, han kan ikke ha det særlig godt nå. Uff, ble helt satt ut jeg nå. Det er ingen spøk å kjøre på elg. Dette bør få flere til å ta elg-skiltene litt mer alvorlig. Sikkert mange som ikke er oppmerksomme på elg i elg-områder. Håper alt går bra med broren din. Sender klem og varme tanker

Skrevet

Stor trøste klem, håper han blir helt bra igjen!!

Skrevet

Uff, så fælt. Skummelt.

Godt at legene er positive.

Lykke til!

Skrevet

Det som er så rart...som jeg har tenkt på hele dag, var jeg leser vg.no om folk som kræsje med elger, havner i en bilulykke eller bli påkjørt. Og hvergang jeg leser om slike ulykker, så syns jeg så synd i de folkene. Og plutselig skjer det med meg.

Helt ufattelig!!

Skrevet

Har heller ikke fått med meg innlegget ditt før, men så en annonse om det i avisen, at en mann hadde kræsjet med en elg og fått alvorlige hodeskader. Huff og huff. Skal krysse fingre og tær for at han kommer seg raskt på bena igjen :)

Klem

Skrevet

Takk Dotten.

Det var nok om han du leste der. Da han kræsjet, havnet bilen hans ut på en jorde. Han klarte å kave seg ut av bilen, og gikk ca 500 m, før han selv ringte ambulansen. Kan ikke fatte at han klarte det, med tanke på at han hadde brudd i store deler av ansiktet og i kraniet.

Jeg må bare snakke litt om ulykken for å få det ut. Han er den eneste broren jeg har, og jeg kan ikke miste han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...