Gå til innhold

Ville dere hatt på han redningsvest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker å være på noen berg og fiske om sommeren, det er ca 1 m ned til vannet fra steinene og vannet er kanskje max 2 m dypt der.

Jeg vil at lucas skal ha på seg redningsvest eller kanskje flytevest når vi er der, sånn i tilfelle. Har jo ikke tenkt å la han løpe rundt slik at han kan dette uti, men de er så raske de små og det har med at jeg skal føle meg trygg, er selv livredd vann.

Men mange i slekta mener jeg er hysterisk....

Er jeg det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har på guttungen på 2 år redningsvest når han er nede ved vannet på stranda jeg. Syntes det ikke er hysterisk. Bedre førevar enn ettersnar

Skrevet

Helt klart rednongsvest! Ulykker skjer utrolig fort, plutselig snubler han og detter i vannet.

Skrevet

Nei, det høres ikke hysterisk ut. På stranda er derimot kanskje å overdrive litt...

Skrevet

Jeg syns godt man kan ha på redningsvest når små unger som ikke kan å svømme oppholder seg på slike steder. En ting er på ei strand, eller en gressslette, men der det er svaberg og steiner ned...lett å skil uti!

Syns ikke du er hysterisk jeg ihvertfall, vi kommer også til å ha på Guro redningsvest når vi skal ut på skjærene i sommer!

Skrevet

Jeg ville hatt på redningsvest, så nei jeg syns ikke du er hysterisk=)

Skrevet

Vi bor ved sjøen. Bruker alltid redningsvest når vi er på kai, berg o.l. I fjæra får ungene gå uten. Vi er jo alltid der sammen med dem, og da vil det være lett å avverge ei ulykke.

Skrevet

Nei. Du kan ikke ha øynene på han konstant, og det er dessverre ofte nok å snu seg bort i noen sekunder, så er snuppen falt i vannet. OG om du blir forstyrret av noe i så lite som 30 sekunder til ett minutt, er det lenge nok for en liten tass og forsvinne under vannet! Ha på redningsvest du. Det er din sønn, og det største tap i verden om noe skulle skje. Om dine slekninger mener at du skal ta en sånn sjanse, sier det mer om dem, enn noe annet! Huff.

Skrevet

klart de skal ha redningsvest på.min gutt må ha på redningsvest på når vi er ved sjø og vann.

Skrevet

redningsvest!!!!!!!!!!!!!!!!

drit i om de andre synes du er hysterisk. trygg barnet ditt heller!

Skrevet

Jeg har ikke på ungene redningsvest på slike plasser.

Skrevet

Herregud for noen idiotiske slektninger...

Ja til redningsvest både på liten og stor!!

Skrevet

Drit i slekta, du er ikke hysterisk. Barn skal ha på redningsvest når de er i nærheten av vannet. De kan jo slå seg i fallet å svime av, da blir det trøblat uten redningsvest.

Vi har en redningsvest fra helly hansen som vi er kjempefornøyd med som heter Kid Safe 10-25 kg(mener den fantes fra 5kg også), den var best i en test på Forbrukerportalen når vi kjøpte den.

Skrevet

Bruker alltid vesten på når vi er ved kai/berg, men ikke på stranda. I ditt tilfelle ville jeg klart brukt vest.

Skrevet

Takk for svar dere!!

Hva koster en redningsvest egetnlig? hvordan er kg-klassifiseringen? vil gjerne kjøpe en han kan bruke noen år.

Han er 13 kg og snart 2 år nå

Skrevet

Ungene hjemme måtte ha på redningsvest da de skulle leke nede i fjæra, og da er det snakk om folk som har levd ved havet i hele sitt liv. Så nei, syns ikke du er hysterisk, det er en billig livsforsikring. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...