snuppi min Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Kan ikke skjønne at noen synes at det er akseptert, med eller uten barn jeg. Det er ulovlig, det sier vel alt! Så til dere som av og til tar en rev, eller doper dere når dere skal ta en fest osv osv. - SKAFF HJELP! For dere har et problem!!!
~sjiraff~ Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Det er også ulovlig å kjøre for fort. Gjør du ALDRI det? Det er ulovlig å ha med en flaske vin for mye over grensa, hvor mange gjør ikke det? Det er mye som er ulovlig men allikevel akseptert her i alndet.
MintCondition Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Enig. Narko er narko, og kan ikke sammenlignes med å kjøre ti km/t over fartsgrensa, eller ta med seg ei flaske vin for mye.
snuppi min Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2007 Det er litt anderledes en å stappe kroppen full av giftige kjemikalier og ende opp med å være halvt bevistløs. For å snakke for meg selv, så kjører jeg ikke for fort. Rett og slett fordi det kan gå ut over andre uskyldige. Men at jeg har tatt med en vinflaske for mye - ja det har jeg, vil ikke si at det er et lovbrudd som skader andre. Man hører stadig om hva folk kan finne på i narkorus. Dette er ting som kan gå ut over andre. Og hva hvis det er barn med i bildet? Er det riktig at de skal se foreldrene sine slik?
Hege_83 Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 La meg først si: jeg er helt enig med at det er helt på jordet å holde på med slikt ting, med eller uten barn.....Men da pga av skadene det gjør osv... synes det blir for dumt å argumentere med at det bare er teit for at det er ulovlig... for det er ikke MERulovlig å bruke dop enn å kjøre for fort eller smugle litt for mye vin. er like ulovlig alt sammen:)
snuppi min Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2007 Da er vel heller spørsmålet - Hvorfor er det ulovlig? Og det gir vel de rette grunnene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå