Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde min prøvetime i ettermiddag! Lurer på om jeg skal ta meg råd til å fortsette. Tenkte å kombinere det med Treningsstudio. Noen synspunkter? Er det verdt pengene? De lokker jo med gode resultater. Men vil det virke på meg, lurer jeg på. Jeg glemte å be om forventet resultater i dag. Kan jeg gjøre det neste gang? Dama skrev inn tallene mine på PC som jeg fikk se etterpå. Det var skremmende å se.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok 20 timer i fjorsommer, betalte 4990,- Hadde jeg visst resultatet av det som jeg vet i dag, så hadde jeg ikke gjort det. Syntes det absolutt ikke var verdt pengene...men så trente ikke jeg itillegg da.

 

Har hørt både negativt og positivt om det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...