Gå til innhold

Stellekommode eller vanlig kommode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å ha kommoden på badet, og kommer ikke til å bade barnet i kommoden. Tenkte å bade det i balje i badekaret. Er det da egentlig noen grunn i det hele tatt i kjøpe en stellekommode? En vanlig kommode med matte oppe på må da være like bra? Eller er det noe jeg ikke tar med i betraktningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemmer du nå å tenke på ryggen din, når du skal stå bøyd/på kne og bade bebisen i badekaret? :)

Det er i hvertfall noe jeg setter pris på med stellekommoden, at badekaret til bebis er i arbeidshøyde...

Ellers kan d val være d samme i grunn...

Skrevet

Jeg har kjøpt en helt vanlig kommode som er i passe høyde. MALM fra Ikea tror jeg det er...

Veldig fornøyd med den. Så har jeg stellematte oppå.

Jeg syns det er helt unødvendig å bruke flere tusen kr på en stellekommode, når du kan få en fin kommode til god under 1000lappen...

Men det er min mening da;)

Skrevet

Jeg har ingen erfaring, men jeg tenker det samme som deg..... Kommode med matte oppå skulle jo funke like bra skulle man tro. Jeg kommer også til å kjøpe balje for bading...

Skrevet

Hmmm....det med riktig høyde for ryggen var jo ikke dumt da...

Tror jeg fortsatt vil bruke balje, men det var jo en ting å tenke på da egentlig...hmmm

Skrevet

Jeg hadde vanlig kommode sist, med matte. Kommoden bruker vi enda, mens mattten er lagt vekk for lenge siden. Til bading brukte vi balje, som vi satte opp på spisebordet. Brukte den en stund, så gikk vi over til b ade i badekaret. Jeg kommer til å kjøpe en kommode denne gangen også, så kan jeg bruke den etterpå.

Skrevet

Til dåke som tenker på ryggen og bading i balje: det er mange baljer som det går ant å kjøpe stativ til. Desse stativa er ikkje så dyre og så får ein baljen i passe høgde.

Skrevet

kan jo alltis ta matten av kommoden å sette balja oppå der om så=)

vi blir å kjøpe en høy og dyp vanlig kommode og legge en matte oppå, da har vi muligheten til å bruke kommoden senere og når barnet er slitt for stort til å stelle oppå der=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...