Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 alt bra med Henrik selvsagt! hehe. han har snudd seg tilbake til hodeleie og nå har han også festet seg. han ble estimert til 2600-2900 gr. og legen sier at det er ca 3 uker igjen!!! hurra!!! :)
*Milla74* Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Åh, så bra å høre! Deilig å få de bekreftet da!!! Han er nok en liten luring, som lurer mamman sin sånn! Men de sa vel kanskje noe om at det er vanlig med litt mindre aktivitet og "hviledager" nå på slutten?
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 ja for en skikkelig rampete liten gutt. nei de sa at morkaka mi lå rett forrann der han hadde beina. nå som han har festet seg så er det jo stort sett der de kommer til å være så derfor jeg ikke hadde kjent så mye. Men jeg synes det er så fantastisk at legen sa at det var ca 3 uker igjen. jeg har ikke tremin før om 5!! :)
*Milla74* Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Så deilig,da! Men ikke sikt deg inn på tre uker, da kan det bli lange to siste uker dersom du går helt til UL termin. Og DET er kjipt! Ha det legen sa i bakhodet, slik at alt er på plass og klart, men tenk termin du ;0) Og kjempefint navn du har valgt til skøyern din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå