Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 har hatt bekkenløsning forrige sv.skap fikk veldig tidlig.og hatt det nå 15 måneder etter fødsel, sliter med at bekkenet går ut av ledd til tider. Men herregud nå etter å ha gått i hele idag plutselig da jeg skulle reise meg pang skjedde det noe med bekkenet og nå er det sååå sinnsykt vondt å gå , sitte alt!! herregud så vondt jeg griner her nå. er forresten gravid, ca 4-5 uker på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå