Gå til innhold

Høres ut som alle spiser så sunt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør ikke det... Eller spiser vanlig mat da (fiber, middag, frukt osv), men stapper i meg alt for mye ting med sukker i..... kjeks, snop, potetgull, brus fredag, lørdag, søndag (unngår i ukedagene)..... prøver å begrense meg til helger, men da føler jeg at jeg spiser så mye at det veier opp for hele uka....

må skjerpe meg....huff og huff!

men håper jeg ikke er alene :) hihihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg spiser ikke så sunt.. her går det i is.. en talerken hver kveld.. "knott"-sukkertøypose om dagen..hehe.. Heldigvis går det ikke i så mye sjokolade,cola og potetgull.. sliter med halsbrann..;o)

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg....hehe... Ikke lagt på meg noe ennå (i kg, men magen synes mer og mer). (15 uker).

Skrevet

Du er flinkere enn meg da! Jeg har som mål å greie å holde det usunne til helgene men denne uka har jeg ikke vært flink. Føler plutselig at ulvehungeren har tatt meg, i helga var jeg sulten hele tiden! Prøver å begrense sukkerinntaket men spiser mye annet, hele tiden...

Skrevet

Eg synes ikkje du skal klage når du et søtt i helgene, det er jo mykje betre enn dei fleste vil eg tru! Eg var også sånn fram til veke 30 eller noko, så kom søthungeren for fullt - og det vart vanskelegare og vanskelegare å vere "flinkis".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...