kisso Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Ja ja så prøvde jeg da og gjorde et siste tappert forsøk i går. Ville jo så gjerne, hadde skikkelig lyst og faktisk men da det hele var igang ble det som om det var min første, mye off og au og veldig vanskelig å finne stilling... Ja så endte det med og kaste inn håndkle, dette gikk ikke. Hersens bekkenløsning, setter jo ikke akkurat stopper for lystene da så nå blir det enda lang ventetid. Termin i slutten av august og når man i tillegg plusser på barseltid så kan jeg vente til oktober. Når det er sagt er jeg ingen nymfoman...hehe, men merkelig hvor lyst man får på det som man ikke kan få....
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Prøvde dere når du ligger på siden da?? Da går det bra her vertfall. Har og bekkenløsning. Eller at du er på alle fire?
Yrha Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Eller bakfra i dusjen, for da kan du stå i ro og la han styre showet
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Har funnet ut at med bekkenløsning fungerer det fint hvis jeg ligger på ryggen med ett ben bøyd opp og sambo ligger på siden ved siden av meg. Ikkeno press mot bekkenet/skambenet, og ikkeno press mot magen. Alle er happy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå