Gå til innhold

Nysgjerrig


bebi2

Anbefalte innlegg

Er det noen som har fortalt familie og venner om graviditeten? Vet det er ekstremt tidlig, men syns det er SÅ vanskelig å holde tett! Har selv sagt det til søsken, foreldre og en på jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei bebi2!

Jeg har kun sagt det til et par venninner! Familie og resterende venneflokk får vente =) Tenkte kanskje å si det i slutten av Juli, eller i august =) Håper selvsagt at alt går bra, så jeg har noe å fortelle om! Alt gikk så knirkefritt sist, så jeg tenker liksom at jeg helt sikkert ikke kan være like heldig denne gangen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke klart å holde heeelt tett, så det er noen venninner som har fått vite det. Men resten får smøre seg med tålmodighet (eller i grunnen er det jeg som må smøre meg med tålmodighet - føler jeg går og smiler lurt hele dagen og bare veeeenter på å få sagt det til alle) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke fortalt det til noen. Pga at vi har mistet tre ganger tidligere, så vil vi vente med å fortelle det til uke 12. Men jeg skal på ferie med svigers når jeg er i uke 9, så da må faktisk de få vite det om det har gått bra så langt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fortalt det til noen. Har mistet 2 ganger før, men føler at hvis det går galt denne gangen også (krysser fingrene for at det skal gå bra denne gangen) så er det godt å ha noen som vet og som kan gi oss noen trøstende ord. Regner med å fortelle til resten av familien og venner etter jeg har sett hjertet slå på ultralyd etter uke 8 (blir fulgt tett opp med ul pga diabetes)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sagt det til noen venninner, men vi venter med resten!

Var på fest på lørdag, og klarte å lure alle med å drikke alkoholfri vin.. Bortsett fra vertinnen som la to og to sammen da hun ryddet på søndag:( He, he..

 

Vet ikke hvor lenge vi skal vente.. Kanskje til uke 10?? Nå er jeg i uke 6, så får se hva jeg klarer.. merker at jeg ikke er like sprekkeferdig som jeg var sist, da var det offentlig i uke 6!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sagt det til naer familie og naere venner allerede.

Klarer ikke aa holde det hemmelig. Jeg er generelt en meget aapen person, og liker aa snakke om ting. Saa om jeg mister gjoer det meg ikke noe at de vet. De har faatt forbud mot aa fortelle det videre da.

Helt aapen vet jeg ikke om blir etter UL i uke 8, eller om jeg venter til uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg gjorde en dag etter IKM og etter å ha vært hos legen var å ringe mamma, og så pappa og han fikk si det til mormor. På lørdag er det svigers som får høre det inkludert ei svigerinne som har en baby som begynner å bli stor, greit om vi får arve utstyr av henne før hun gir det bort.

Men alle andre får vente til nærmere uke 12. Vi skal i bryllup nå på lørdag og kjæresten min fikk en glimrende idé: Jeg skal si at jeg har halsbetennelse og er på penicellin-kur og da kan jeg ikke drikke..hehe helt supert. Har hatt det på ordentlig før og da var det ingen som tvilte på det. Alle vet hvordan det er med antibiotika.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg har kun sagt d til ei god venninne, tenkte å vente med resten en mnd iallefall er 5+2 nå. Vis vi først sier d til en kommer resten til å vite d veldig raskt å vill ikke at alle skal vite d enda. har fryktelig lyst å si d til mamma, men da må jo nesten svigers få vite d også å da begynner ryktene, hihi, får smøre oss med tolmodighet, har ikke gått opp for meg enda heller så;)

Hadde et prob i helga da, skulle være med foreldre på hytta (ny hytte), kom frem å skulle feire med sjampanje de sto klare med glassene når vi kom, løsning lot som jeg drakk, tømte ut litt når de ikke så det ellers så drakk sambo opp (han kom på en skikkelig snurr tilslutt, for glasset ble stadig fylt opp, hihi) men det gikk bra, ingen mistanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...