Gå til innhold

Andre som er helt hekta på barnimagen?


3småskatter:0)

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt så hekta at jeg leser omtrent alt jeg kommer over av innlegg....

Bare gleder meg til å slappe av når barna har lagt seg foran barnimagen...er det bare meg eller finnes det andre der ute som er blitt like hekta som meg??

Syntes det er så utrolig spennende å se hvordan andre har det som er i samme situasjon.

Har lagt merke til at det er så mange kloke folk der ute .

Jeg har ihvertfall fått mange gode vsar på det jeg har lurt på og er bare så takknemlig for at denne siden finnes

 

Dere er så gode atte.0)

 

Klemzzzz:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, ja hekta er jeg også, har vært inne på BIM nesten daglig siden januar da jeg var gravid sist, innom en tur på ufrivillig abort, og så et par mnd på BliGravid før jeg var tilbake på 1.trimester igjen...

Jeg syns også det er kjekt å lese om hvordan andre har det, og så er det kjekt å kunne dele sine erfaringer med andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også temmelig hekta! Jeg merker at jeg nesten prøver å skjule for mannen min hvor mye jeg egentlig er her inne, for det blir nesten hver dag. Når jeg våkner om morgenen tenker jeg ofte på hvordan det går med enkelte brukere, og klarer nesten ikke å vente med å logge meg på. Ikke bra. Men det er utrolig hjelpsomt for meg også siden jeg blir førstegangsfødende, og bor langt hjemmefra.

I likhet med Erisa ble jeg medlem her i januar, så hadde jeg en SA (februar) og er nå gravid igjen i uke 7. Det er stort sett et veldig hyggelig felleskap her inne, og det er vel derfor jeg kommer tilbake nesten hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...