Gå til innhold

Stakkars lille Fien min....!!! Har så lyst til å

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare legge meg ved siden av henne i senga hennes og holde rundt henne hele natten... Men da blir hun bare sinna! Hehe.

Fra lørdag til søndag var vi og hilste på familien hjemme hos tante og onkel. Veldig mange snille folk der, som ga Ida både potetgull, pølse og mye rar mat. I tillegg hadde hun spist yoghurt og pølse og brød før vi dro hjemmefra på lørdag. Vi sov hos tante, og kl 6 i går morges våknet jeg av at lilleFie reiste seg opp i senga og spydde som en gris... Vi tørket og vasket og sov til kl 9. I løpet av dagen i går fikk hun et skikkelig gnagsår på innsiden av foten, måtte ha på plaster og alt!! Sovnet godt i går kveld hjemme, og var i barnehagen i dag.

Farmor hentet henne i barnehagen, og fortalte (vi så jo også) at Ida hadde fått skikkelig skrubbsår på kneet. Plaster og greier... Hos farmor skulle Ida leke "kaste-ting-høyt-opp-i-luften"-leken, det gikk jo fint med de rosa superlette Crocs`ene, men det var litt verre med badmintonracketen... Hun bomma ganske kraftig og fikk kanten på racketen rett på nesa så neseblodet fossa... GUD som hun skrek og GUD så hysterisk farmor ble...!! Så fikk vi nå vaska og tørka opp alt blodet, og skulle spise. Farmor skar opp fiskekakebiter til Ida, som nok var ganske store, for hun satte en stor bit fast i halsen!! Hylskrek og harka og brakk seg og hosta, og farmor hundre ganger mer hysterisk enn med neseblodet...

Vi la henne på skrått over fanget med hodet ned og dunka mellom skulderbladene, flere ganger, men det tok laaaang tid før alt kom opp!! Det var fryktelig skummelt for alle, men mest redd var nok Fien våres... Stakkars lille vennen... Oppkast, gnagsår, skrubbsår, neseblod og nesten-kvelning på litt over et døgn..... Jaja. Er vel sånn det er å være 2 og et halvt år kanskje..! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi da.

Stakkars lillen da.

Får håpe hun har fått sin dose med uflaks nå.

Skrevet

Åh, stakkar liten, det var mye på en gang det! :(

Skrevet

Stakkars vesle jenta! Noen dager er bare helt håpløse....

Gi henne en god klem da hun har sovnet du, da protesterer hn ikke.

Skrevet

Uff da:) Må smile litt, jeg. Ser liksom for meg farmor:)

Men, det var nok hennes runde med uhell det, så nå slipper hun unna en god stund.

Skrevet

Ja hun var jo nesten verst...! Hehe. Husker så godt da jeg var på førstehjelpskurs i regi av barnehagen jeg jobbet i. Vi lærte at hysteriske personer var de mest farlige av alt, nesten...! Fikk beskjed om å binde crazy folk fast i en lyktestolpe for å ikke være til hinder i videre redningsarbeid...! Var nesten så vi måtte gjøre det med farmoren i dag ja. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...