Duracellgirl*prøver* Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Jeg skrev her igår om at jeg trodde jeg lakk.. men det kom ikke noe særlig mer så jeg ringte ikke føden.. idag så merker jeg som før at det blir vått i trusa liksom,men ikke sånn at det renner. derfor har jeg gått ut ifra at det er tynn utflod.. men idag når jeg tok av meg buksa for å ha på shorts, så kjente jeg igjen lukta av fostervann.. den er temmelig spesiell.. men jeg var ikke veldig våt i trusa for det.. kan utflod lukte som fostervann, eller er det ganske sikkert at det er vann?? hva tror dere? jeg har bestemt meg for å se det ann i noen timer nå.. har lagt i nytt bind i tilfelle jeg skal inn til føden en tur senere..
conney skal ha nr 2:) Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Jeg ville ringt føden bare for å være på den sikre siden..
Sneglemamma med nr. 2 i magen Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Nå ble jeg nysgjerrig... Hva lukter fostervann?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2007 Det er veldig vanskelig å forklare.. men det er en helt spesiell lukt, og det er den lukten som setter seg ofte i nakken på de nyfødte og kan sitte i opp til flere mnd.. lukter godt,men på en veldig spesiell måte.. Kjenner du noen som netopp har fått barn så lukt i nakken på babyen.. da vil du kjenne lukten.
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Kjære Duracellgirl... Jeg håper for guds skyld du ringer føden om du mistenker forstervannsavgang! Om vannet har begynt å gå, er det fare for infeksjoner, det vil du vel ikke risikere.. Kan du ikke ringe, og hold oss for all del oppdatert!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå