Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Er det noen som vet om det er farlig og bruke dildo med vibrator? Meg og min mann skal prøve å få en liten piff i sexlivet vårt siden jeg syntes det har vært totalt nede fortiden.. Noen som har noen forslag til hva vi kan gjøre og evt hva som ikke bør gjøres eller brukes når en er gravid? Han kommer hjem i morgen.. Håper og setter pris på alt av svar:o) På forhånd takk til alt av svar..........
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 barne ligger jo trygt inne i livmoren, å bruke vibrator er nok ikke farli. det er heller ikke farlig å ha sex hehe...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Syntes bare å ha lest før at en ikke skal bruke vibrator men jeg vet ikke derfor jeg spør dere:o) Vet det ikke er farlig og ha sex har hatt det mange ganger men alt er blitt så kjedelig og vanlig skjønner.. Vil gjøre noe mer og vet han kan være god for det og..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Jeg mente å lese et sted at en kunne bruke vibrator utenpå, men ikke putte den inni.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Jordmor siri sier i mors uke 34: Det eneste man skal være forsiktig med er sexleketøy som føres opp i skjeden, for det kan virke stimulerende på mormunnen og sette igang fødselen før tiden. Av samme grunn skal man heller ikke bruke vibrator med vibreringen på langt inne i skjeden. Å stimulere klitoris er imidlertid helt ok.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Jeg bruker vibrator både alene og sammen med samboeren min opptil flere ganger i uken, og det har aldri vært noe problem. Men nå skal det sies at jeg KUN bruker den utvendig på klitoris. Og jeg har lest flere steder at det ikke gjør noenting. Men jeg tror ikke jeg vil anbefale innvendig bruk av vibrator. Da bør du heller bruke dildo innvendig(altså ingen vibrering)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå