Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe

 

Takker alle morsomme Engler m/ englebarn og englehunder og englemager for en latterlig morsom engledag!

 

Sååå koselig at vi har blitt sååå mange!! Og enda er det plass til flere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk selv =) Som jeg skrev i det andre innlegget var det koselig (og veldig gøy =P) å møte dere i dag =D

Skrevet

Jepp!!! :)

Koselig med litt ejakulering fra div personer ja! ;)

 

Tihi!!! ;)

 

 

Tror jeg blir hjemme i morgen, tror jeg har en INNGRODD NEGL! ;)

 

 

tihi!!! ;)

 

 

Love ya girls!!! ;)

Skrevet

hahaha...

Trultemora... Huff... Du ser virkelig ikke så frisk ut i dag altså... Må nok legge deg...

 

Skrevet

æ vil spille vanli jokææær...

 

Fortalte akkurat meksikanaren om ejakuleringsepisoden, han er no livredd for at vi skal få ein gulpebaby!

Skrevet

Tihi! ;)

Er nok den inngrodde neglen som jeg sliter med ja! ;) Tihi! ;)

 

Trodde jeg skulle sprenges da jeg fikk høre den historien!! ;)

 

Tihi!!! ;)

Skrevet

Æ harr gooodriii..... Ska æ komme ti dæ på besæk med inngrodd negl...(prøver å snakke sånn joker nord her)... glis..... Det er så koeslig at det er flere som vil være med:-) (fortsatt joker nord).....

 

Var kjempekoselig å treffe nye engler i dag... og gleder meg til neste treff.... HÅper det er sånn at noen kan kose seg med et glass vin eller to:-)) tihi.. kansje jeg ikke får lov?? Time vil chow.. (ikke joker nord)...

Skrevet

Før ejakuleringen din, så hadde jeg iste og brødsmuler i bhen. nå har jeg også cola:-))) Forde får sikkelig kveldsmat i dag han:-))))

Skrevet

Dere er ikke rektig på en flekk noen av dere... haha

Skrevet

" Å næi å næi! Du har fådd en jokerjævel! Maaange jokerjævler!!!"

Å næi å næi, treern er trassig!! Du kainn ikke stoppe en treer me trass!!"

 

 

Tihi!! ;)

Skrevet

Æ vil ha englejoker!!!!

Skrevet

"Du fikk ein ænglejoker, men ængeln mesta vingan så den styra! Å du veit at vest en ængel styrte, så går den jo rætt te hælvete! Å dær e det masse jokerjævla! ;)"

Skrevet

ååå faaaen.. det vakke no braa... Kaansje æ ska ha en doffejokær...

Skrevet

Æ står kliss naken i gangen å kose med mæ selv:-))) gliiiis.... får ikke den ut av huet assa....

Skrevet

D: "Jeg står kliss naken i gangen og koser meg jeg T"

 

T: "Å?" Å ¨så snakker du med meg mens du gjør det???"

 

D: " Hva??"

 

T: " Du sa nettopp til meg du D at du står kliss naken i gangen og koser deg mens du snakker med meg i tlf"

 

 

 

Stygge bilder!!! ;) Tihi!!!!! ;D

 

Jau jau! ;) Koselig å bli tenkt på av ei naken dame i en gang da! ;) Tihi!!!!! ;)

 

 

 

 

ler meg skakk!!!!! :D :D:D:D:D:D:D

 

Skrevet

Jeg ler så jeg griner tårer i strie strømmer her, og sambo skjønner ikke en pøkk:-)))) hehehehehehehe..... hva faen får meg til å si det??

 

Nå var joker nord på tv.. og jeg lo så jeg datt ut av stolen her... DDDDDDDDDDDD

Skrevet

Vilj du brætte eiller krølle klussen?? ;)

 

 

Skrevet

æ vil brætte:-)))))

 

Jeg skal egenlig ha mæ litt kos i da.. men æ tror æ e for mye i det lattermilde humøræ....

Skrevet

Det ligge noen godtebita i skåla hær... og noen æ forma som tænnja... Kan æ putte de i munnen på han doffen og se hva som skjer????

Skrevet

Hainn kanj jo ikke få sånn godtebita, ta kjæm jo tainnjævel innj å et opp aillje teinnern tel hainn Doffen!

ooops, der fekk du ein atinnjævel! Mange tainnjævla! ;)

 

 

tihi! ;)

Skrevet

hahahahahahahahaha... nå ler jeg så jeg griner her:-)))) er helt utrolig at jeg har så mye tårer .... glis.. hehehehe...

Skrevet

Dere er ikke stødige....

 

Jeg prøvde å forklare for gubben - og han sa bare: Du har vært i skikkelig sladrelag, skjønner jeg...

 

Øhhh.... dahhh.... så mange gale damer samlet samtidig. Det kan jo ikke gå bra.

 

(jeg var i skikkelig joker humør når jeg kom hjem i dag - man har fått beskjed om å sjerpe meg... skjønner ikke hvorfor!)

Skrevet

Det vi hørje e det som gjeld! ;) Å ættersom du sa hopp så hoppa hainj! ;) Å næi og næi! ;) Hainj knækte 2'ern! ;)

Skrevet

Nå skal vi ikke snakke så høyt om ting som knekker - skal vi vel????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...