Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 hehe Takker alle morsomme Engler m/ englebarn og englehunder og englemager for en latterlig morsom engledag! Sååå koselig at vi har blitt sååå mange!! Og enda er det plass til flere!
Ioren Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Takk selv =) Som jeg skrev i det andre innlegget var det koselig (og veldig gøy =P) å møte dere i dag =D
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Jepp!!! Koselig med litt ejakulering fra div personer ja! Tihi!!! Tror jeg blir hjemme i morgen, tror jeg har en INNGRODD NEGL! tihi!!! Love ya girls!!!
Circe Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 hahaha... Trultemora... Huff... Du ser virkelig ikke så frisk ut i dag altså... Må nok legge deg...
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 æ vil spille vanli jokææær... Fortalte akkurat meksikanaren om ejakuleringsepisoden, han er no livredd for at vi skal få ein gulpebaby!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Tihi! Er nok den inngrodde neglen som jeg sliter med ja! Tihi! Trodde jeg skulle sprenges da jeg fikk høre den historien!! Tihi!!!
doffine Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Æ harr gooodriii..... Ska æ komme ti dæ på besæk med inngrodd negl...(prøver å snakke sånn joker nord her)... glis..... Det er så koeslig at det er flere som vil være med:-) (fortsatt joker nord)..... Var kjempekoselig å treffe nye engler i dag... og gleder meg til neste treff.... HÅper det er sånn at noen kan kose seg med et glass vin eller to:-)) tihi.. kansje jeg ikke får lov?? Time vil chow.. (ikke joker nord)...
doffine Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Før ejakuleringen din, så hadde jeg iste og brødsmuler i bhen. nå har jeg også cola:-))) Forde får sikkelig kveldsmat i dag han:-))))
Circe Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Dere er ikke rektig på en flekk noen av dere... haha
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 " Å næi å næi! Du har fådd en jokerjævel! Maaange jokerjævler!!!" Å næi å næi, treern er trassig!! Du kainn ikke stoppe en treer me trass!!" Tihi!!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 "Du fikk ein ænglejoker, men ængeln mesta vingan så den styra! Å du veit at vest en ængel styrte, så går den jo rætt te hælvete! Å dær e det masse jokerjævla! ;)"
doffine Skrevet 4. juni 2007 #13 Skrevet 4. juni 2007 ååå faaaen.. det vakke no braa... Kaansje æ ska ha en doffejokær...
doffine Skrevet 4. juni 2007 #15 Skrevet 4. juni 2007 Æ står kliss naken i gangen å kose med mæ selv:-))) gliiiis.... får ikke den ut av huet assa....
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. juni 2007 #16 Skrevet 4. juni 2007 D: "Jeg står kliss naken i gangen og koser meg jeg T" T: "Å?" Å ¨så snakker du med meg mens du gjør det???" D: " Hva??" T: " Du sa nettopp til meg du D at du står kliss naken i gangen og koser deg mens du snakker med meg i tlf" Stygge bilder!!! Tihi!!!!! ;D Jau jau! Koselig å bli tenkt på av ei naken dame i en gang da! Tihi!!!!! ler meg skakk!!!!! :D:D:D:D:D:D
doffine Skrevet 4. juni 2007 #17 Skrevet 4. juni 2007 Jeg ler så jeg griner tårer i strie strømmer her, og sambo skjønner ikke en pøkk:-)))) hehehehehehehe..... hva faen får meg til å si det?? Nå var joker nord på tv.. og jeg lo så jeg datt ut av stolen her... DDDDDDDDDDDD
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. juni 2007 #18 Skrevet 4. juni 2007 Vilj du brætte eiller krølle klussen??
doffine Skrevet 4. juni 2007 #19 Skrevet 4. juni 2007 æ vil brætte:-))))) Jeg skal egenlig ha mæ litt kos i da.. men æ tror æ e for mye i det lattermilde humøræ....
doffine Skrevet 4. juni 2007 #20 Skrevet 4. juni 2007 Det ligge noen godtebita i skåla hær... og noen æ forma som tænnja... Kan æ putte de i munnen på han doffen og se hva som skjer????
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. juni 2007 #21 Skrevet 4. juni 2007 Hainn kanj jo ikke få sånn godtebita, ta kjæm jo tainnjævel innj å et opp aillje teinnern tel hainn Doffen! ooops, der fekk du ein atinnjævel! Mange tainnjævla! tihi!
doffine Skrevet 4. juni 2007 #22 Skrevet 4. juni 2007 hahahahahahahahaha... nå ler jeg så jeg griner her:-)))) er helt utrolig at jeg har så mye tårer .... glis.. hehehehe...
Mamma'n til Thias Skrevet 4. juni 2007 #23 Skrevet 4. juni 2007 Dere er ikke stødige.... Jeg prøvde å forklare for gubben - og han sa bare: Du har vært i skikkelig sladrelag, skjønner jeg... Øhhh.... dahhh.... så mange gale damer samlet samtidig. Det kan jo ikke gå bra. (jeg var i skikkelig joker humør når jeg kom hjem i dag - man har fått beskjed om å sjerpe meg... skjønner ikke hvorfor!)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. juni 2007 #24 Skrevet 4. juni 2007 Det vi hørje e det som gjeld! Å ættersom du sa hopp så hoppa hainj! Å næi og næi! Hainj knækte 2'ern!
Mamma'n til Thias Skrevet 4. juni 2007 #25 Skrevet 4. juni 2007 Nå skal vi ikke snakke så høyt om ting som knekker - skal vi vel????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå