Gå til innhold

Dere som vasker flasker i oppvaskmaskin.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med glansmiddelet som kommer på di?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke glansmiddel nå som jeg vasker flasker der, men om man gjør det tror jeg neppe barnet blir dårlig !!! Tror folk lett blir hysteriske, så ta det helt med ro du :)

 

Som sagt så har jeg ikke forsket på dette, men min sanne fornuft sier meg at det burde gå HELT fint !

Skrevet

Bruker den alt i en pakken.Der er jo glansmiddel.

Skrevet

vi vasker flaskene i oppvaskemaskinen- har alltid gjort det. viste ikke at dte var noe farlig med glansemidlet?????? men hun har hvertfall ikke blitt syk av det. men vi koker ofte flaskene etter at det er vasker i oppvaskemaskinen da- føler de blir renest da.men ikke alltid... går nok så fint så. litt tåler disse små, og det er jo ikke sånn at glanskemidlet blir helt på flaskene uten å skylle det va akkurat da:)

Skrevet

Jeg bruker glansmiddel, og har ikke tenkt over om det skal ha noen betydning.

Lillegutt har fått melk fra flasker vasket i maskin i nesten 2 mnd nå, så har ikke tenkt å bekymre meg over det nå heller... :)

Skrevet

HÆ?? er det noe også:-) vi vasker i maskinen med glansemiddel og hele pakka...koker heller ikke flaskene, men dette var fra hun var 6 mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...