Gå til innhold

Noen gartnere, eller peil på drivhus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga av vond rygg og bekken i fjor sommer har det grodd vilt i drivhuset så istad skjærte jeg ned noen store busker som hadde vokst seg store og fine inne i der, tenkte å ha det klart til å bruke neste år. Men oppdaget til min store skrekk at buskene var nesten svarte av noen små svarte dyr (lus??fluer??) Jeg fikk et fint lag av de ekle dyra over meg jeg og (noia!!!) men fikk rivet ut alt sånn at det ikke gror noe der inne. Men mitt spørsmål er er om jeg må sprøyte med noe nå, får å bli kvitt eklingene der inne sånn at jeg kan bruke det til neste år??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror jeg ville snakka med et gartneri, for er mulig det må sprøytes...

si hva slags planter du hadde der, og hva som var på de, så klarer de nok å fortelle deg hva du må gjøre...

men vaske det inni, er nok også lurt, med godt såpevann, om du har glasshus da...

Skrevet

Ja, burde vel det. ANer ikke hva slags busk som var der, mamma overtalte meg til å la den vokse litt når vi overtok huset her, hun mente det kuinne være noe lignende blåbær busk men jeg har aldri sett noe blåbær der og det holdt jo på å vokse ut av drivhuset..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...