Gå til innhold

IKKE tilhenger av Loreals lipglosser......


Anbefalte innlegg

Skrevet

MEN idag av en eller annen grunn kjøpte jeg den nye, den hvor Scarlett Johansson reklamerer, TROR den heter L’Oréal Brilliant Shine Lipgloss !

 

Den har en spesiell påføringsdel, nesten formet som et lite hjerte ! Iallefall sitter den lenge, jeg har bare lipglosser fra parfymerier, men dette er noe av det bedre jeg har prøvd jenter :)

 

Dagens tips !

 

Forøvrig kan jeg også anbefale Fergies sang: "Big Girls Don't Cry", utrolig søt og annerledes Fergiesang, ballade :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter for deg som lurte på lipglosser !!! :)

Skrevet

Den der er faktisk veldig god, det har jeg funnet ut og. :)

Skrevet

Hehe ja ! Lenge siden jeg smurte den på, sitter og drikker brus, og den går ikke bort !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...