EnJente_m_EnJente Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 MEN idag av en eller annen grunn kjøpte jeg den nye, den hvor Scarlett Johansson reklamerer, TROR den heter L’Oréal Brilliant Shine Lipgloss ! Den har en spesiell påføringsdel, nesten formet som et lite hjerte ! Iallefall sitter den lenge, jeg har bare lipglosser fra parfymerier, men dette er noe av det bedre jeg har prøvd jenter Dagens tips ! Forøvrig kan jeg også anbefale Fergies sang: "Big Girls Don't Cry", utrolig søt og annerledes Fergiesang, ballade
EnJente_m_EnJente Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. juni 2007 dytter for deg som lurte på lipglosser !!!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Den der er faktisk veldig god, det har jeg funnet ut og.
EnJente_m_EnJente Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2007 Hehe ja ! Lenge siden jeg smurte den på, sitter og drikker brus, og den går ikke bort !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå