Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Har ligget bittelitt under streken hele veien, men da jeg var hos jordmor nylig, utbrøt hun: Oisann, her har magen vokst! På fire uker har målet hoppet langt over den røde streken, og befinner seg nå helt ytterst på det grønne feltet. Fra 23 til litt over 30, og jeg er i uke 30. Hva skjer?! Noen med erfaring? Jordmor sa det ikke var noe å bekymre seg for, kunne henge sammen med at jeg har spist litt ekstra i det siste (noe jeg har). Betydde ikke at jeg kom til å få monsterbasby, osv. Men likevel?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 PS: Baby hadde snudd seg med hodet ned. Kan det ha noe å si?
m0n|ca me 2 små Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 om de kan vere noke å sei veit eg ikkje, men eg va til lege å fekk måle magen.. syns ditte talet va litt gale for magen hadde no nesten krympa.. gjekk då til jordmor å då hadde magen vokse me heile 5 cm på 3 tima:p
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Når du nevner det: Det er legen som har målt hele veien, sist gang var det jordmor. Men hvorfor blir det så forskjell?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå